کد خبر: ۱۴۶۰۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۱۳ تير ۱۳۹۲
هافبك جنگنده داماش گيلان گفت: «حقيقي و كفشگري هم خوب هستند اما همه بايد بجنگيم و تلاش كنيم تا به تركيب اصلي برسيم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ پرسپوليسي ها بعد از عدم موفقيت در جذب قاسم حدادي فر حالا دنبال به خدمت گيري يك هافبك مياني مقتدر هستند. علي دايي دست گذاشته روي محمد آبشك. هافبك فصل پیش داماش كه حالا مورد توجه پرسپوليسي ها قرار گرفته و پيشنهاد سرخ ها را در جيب خود مي بيند.

 

آبشك كه به تازگي قرارداد خود را با داماش براي يك سال ديگر تمديد كرده درباره احتمال حضور در پرسپوليس مي گويد: «من با داماش قرارداد داخلي بسته ام و بايد رضايت باشگاه را بگيرم تا بتوانم پرسپوليسي شوم. فكر مي كنم احتمالش زياد است كه به پرسپوليس بيايم. مثل خيلي ها نمي گويم از بچگي پرسپوليسي بودم. من از بچگي داماشي بودم و حالا هم افتخار مي كنم كه مورد توجه مسئولان پرسپوليس و علي دايي قرار گرفته ام.نمي دانم چند درصد احتمال دارد كه به پرسپوليس بروم ولي اميدوارم كه رضايتنامه ام را بدهند. اگر فكر مي كنند مي توانم در پرسپوليس پيشرفت كنم عالي است كه رضايتنامه ام را بدهند. البته همه چيز را سپرده ام به قسمت تا ببينم چه اتفاقي رخ مي دهد.»

 

آبشك از پيشرفت با پيراهن پرسپوليس صحبت مي كند و مي گويد: «اگر شرايط مهيا باشد در پرسپوليس هم پيشرفت مي كنم. براي نيمكت نشيني به پرسپوليس نمي آيم. مي آيم تا بازي كنم و مهره مثمرثمري باشم. قطعا بازي در تيمي پرطرفدار مثل پرسپوليس مي تواند در پيشرفتم تاثيرگذار باشد. البته داماش هم تيم كوچكي نيست اما براي پيشرفت بيشتر مي توانم پرسپوليس را انتخاب كنم. من برخلاف پيشنهادهايي كه داشتم با داماش تمديد كردم اما حالا منتظرم نظر عابديني را بدانم تا ببينم مي توانم پرسپوليسي شوم يا نه.»

 

آبشك درباره رقابت با كفشگري و حقيقي مي گويد: «همه تيم ها چندين و چند هافبك دارند و اين هافبك ها بايد با هم رقابت كنند تا به تركيب اصلي برسند. حقيقي و كفشگري هم خوب هستند اما همه بايد بجنگيم و تلاش كنيم تا به تركيب اصلي برسيم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها