کد خبر: ۱۴۶۰۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۳ تير ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «همین امروز که با جواد نکونام صحبت می‌کردیم وی از 600 یا 700 میلیون قرارداد فصل گذشته‌اش گذشت کرد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ علی فتح‌الله‌زاده در مراسم رونمایی از نوشابه انرژی‌زای باشگاه استقلال در خصوص چک‌هایی که به بازیکنان داده است اظهار داشت: «همیشه صداقت کوبنده‌ترین سلاح انسان بوده من همیشه اگر پول هم نداشتم از طریق مختلف پول بازیکنان را جور کرده و به آنها داده‌ام. در حال حاضر هم 90 درصد بازیکنان طلب‌های خود را دریافت کردند.»

 

وی با بیان اینکه بازیکنان به من اطمینان دارند،‌خاطرنشان کرد: «چون من همیشه با صداقت رفتار می‌کنم بازیکنان هم با من کنار می‌آیند برای مثال همین امروز که با جواد نکونام صحبت می‌کردیم وی از 600 یا 700 میلیون قرارداد فصل گذشته‌اش گذشت کرد. من هم از رفتار حرفه‌ای این بازیکن لذت بردم و به وی گفتم از اینکه جوان و با معرفت هستی، به تو غبطه می‌خورم. همچین امروز پژمان منتظری گفت من به پول نیاز دارم اما دلم نمی‌آید که چک شما را برگشت بزنم.»

 

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران ادامه داد: «باید از علی امیری و همچنین امیر قلعه‌نویی در فصل گذشته بسیار من را کمک کردند تشکر کنم. از همه دوستانی که در کنار استقلال بودند باید تشکر کنم و یادآور شوم من خودم کمترین سهم را در قهرمانی استقلال داشتم.»

 

فتح‌الله‌زاده در مورد آخرین وضعیت عقد قرارداد با مجتبی جباری تصریح کرد: «من آدم لجبازی نیستم مجتبی مثل پسر من است اما ما در باشگاه اصولی داریم که به آن پایبند هستیم. ما به مجتبی هم گفتیم که صحبت‌های خوبی انجام نداده اما همین که شنیده‌ام صحبت‌هایش را اصلاح کرده یعنی حرکت مثبتی انجام داده اگر جباری از صحبت‌هایش پشیمان شود بزرگی خودش را ثابت کرده و نباید فکر کند با این کار خودش را کوچک کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها