کد خبر: ۱۴۵۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۱ تير ۱۳۹۰
مهندس جعفر ربیعی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو و یار نزدیک محسن هاشمی پس از سالها مدیریت در این شرکت عظیم سرانجام جای خود را به قلی ها داد .

به گزارش البرز نیوز، علی محمد قلی ها که با حکم قالیباف شهردار تهران جایگزین ربیعی در شرکت بهره برداری متروی تهران شده است در کارنامه خود سوابق متعددی را دارد .

وی از جمله افرادیست که بواسطه انتقادات حاج منصور ارضی به رئیس دفتر رئیس جمهور از مسئولیتهای دولتی خود توسط مشایی برکناره شده و اینک در شهرداری تهران به ادامه فعالیت خواهد پرداخت .

قلی ها در اوایل دولت نهم و همزمان با حضور سردار نقدی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان مدیرکل دفتر آن ستاد منصوب گردید . وی پس از مدتی به راه آهن جمهوری اسلامی رفته و به عنوان معاون فنی و مهندسی راه آهن مشغول به فعالیت شد . سوابق او در حوزه ریلی کشور در زمان تصدی معاونت فنی و مهندسی راه آهن از جمله مواردیست که به رسیدن او به مدیرعاملی مترو کمک کرده است .

قلی ها پس از راه آهن و با رفتن بذرپاش به سایپا به عنوان مدیرعامل شرکت سایپا پرس منصوب شد . وی با توجه به عمر کوتاه مدیریتش در سایپا پرس به سوریه منتقل شده و به عنوان مدیرعامل سایپای سوریه (سی وی کو) به ادامه فعالیت پرداخت . اقدامات ویژه او در زمان بر عهده داشتن سکان مدیریت سایپا پرس به حدی بود که مراسم تودیع اش در این شرکت با حاشیه هایی خاص و اشک کارگران سایپا پرس همراه شد .

انتقادات بی شمار حاج منصور ارضی سر انجام باعث شد تا برخی مسئولین دولتی حضور این چهره نزدیک به وی را برنتابیده و او را از سایپای سوریه کنار بگذارند .

قلی ها چندی پیش به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت بهره برداری متروی تهران منصوب شده و اینک شهردار تهران او را به عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی کرد .

البته این انتصاب به مذاق ضد انقلاب و عوامل داخلی آنها خوش نیامده و در روزهای گذشته در سایت بالاترین اخباری را علیه قلی ها منتشر کردند تا بلکه از رفتن او به متروی تهران جلوگیری کنند .
شرکت بهره برداری متروی تهران از جمله شرکتهایی است که نقش مهمی را در حمل و نقل کشور خصوصا تهران بر عهده دارد .

گفتنی است طبق اعلام معاون ترافیک شهرداری تهران در صورت اختصاص اعتبار لازم، به زودی خطوط مترو به حومه تهران و شهر پرند نیز خواهند رسید .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها