کد خبر: ۱۴۵۷۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۱۲ تير ۱۳۹۲
کش و قوس های بین رئیس فدراسیون وزنه برداری و المپیکی های این رشته تا جایی ادامه پیدا کرد که رضازاده بازگشت بدون شرط وزنه برداران المپيکي زير نظر کادر فني فعلي را خواستار شد.
به گزارش 598،سجاد انوشیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص اظهارات جدید حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری مبنی بر اینکه "اگر المپیکی ها به اردوی بازگردند پس از چند روز همه چیز به حالت عادی بازگشته و تمام بحث ها از بین خواهد رفت" گفت:  این درست نیست که موضوع بازگشت ما به اردو یک طرفه حل شود به گونه ای که ما معذرت خواهی کنیم و مسئولان فدراسیون هیچ کدام از مواضع خود پایین نیایند اگر قرار بود مسائل اینگونه برطرف شود، پس چرا ما از همان ابتدا با اعتراض در مورد برخی مسائل اردوی تیم ملی را ترک کردیم.

وزنه بردار المپيکي کشورمان ادامه داد: به نظر من باید دو طرف به یک اندازه کوتاه بیایند اگر 50 درصد ما کوتاه بیایم، 50 درصد هم مسئولان فدراسیون بايد کوتاه بیایند و بهتر است جریان دو طرفه باشد.

وي درباره مسابقات جهانی پیش رو پیش بینی کرد: در مسابقات قهرمانی جهان 2013 همان وزنه بردارانی شرکت خواهند کرد که در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب عنوان قهرمانی  شدند بدون شک من هم جزو موفقیت ایران و ایرانی چیز دیگری نمی خواهم و آرزویم با تمام وجود این است که وزنه برداران ایران در مسابقات جهانی نتیجه بگیرد زیرا بحث این ورزشکاران با درگیری های ما پنج المپیکی و مسئولان فدراسیون جدا است.

انوشيرواني خاطرنشان کرد: البته به طور قطع سطح رقابت های امسال جهانی 30 یا 40 درصد پائین تر خواهد بود زیرا وزنه بردارانی که در المپیک مطرح بود در این مسابقات شرکت نخواهد کرد تا ریکاوری کنند و بدنشان را برای مسابقات سال بعد آماده کنند.

وزنه بردار المپیکی فوق سنگین کشورمان افزود: برای مثال صد درصد اطمینان دارم که ایلیا ایلین، وزنه بردار قزاقستانی که در المپیک نمایش درخشانی داشت در مسابقات قهرمانی جهان امسال حاضر نمی شود و برنامه ریزی وی برای رقابت های جهانی سال آینده است.

** از هیچ کدام از تیم های لیگ پیشنهاد نداشته ایم

انوشیروانی گفت: در لیگ امسال از هیچ کدام از تیم ها پیشنهاد بازی نداشتیم فکر می کنم برخی نمی خواهند ما در هیچ میادینی شرکت کنیم با وجود اینکه آنها فرصت مدال آوری، قهرمانی و حتی بازی در لیگ را از ما گرفتند برای من اهمیتی ندارد زیرا اطمینان دارم با گذشت زمان مسائل پشت پرده هم نمایان خواهد شد و روزی اثبات می شود که حرف هایمان درست بوده که خیلی دیر است.

وی در خصوص آمادگیش گفت: شرایط آمادگی بدنی و وضعیت رکوردهایم خوب بوده و خوشبختانه در شرایط خوبی به سر می برم و تا به امروز توانستم به 95 درصد از سطح رکوردهایم برسم و اوضاع تمریناتم در شرایط ایده آلی پیش می رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها