کد خبر: ۱۴۵۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۰۱ تير ۱۳۹۰
سناریوی مظلوم نمایی و تطهیر شهبازی کلید خورد
حزب الله شیراز نوشت :

سناریوی مظلوم نمایی و تطهیر شهبازی کلید خورد


اختصاصیحزب الله شیراز :شهبازی در سایت و صفحه فیس بوک خود ادعا کرد که بزودی

بازداشت خواهد شد. و با یک حرکت تبلیغاتی، با مظلوم نمایی سعی بر نشان دادن خود به عنوان شخصی قانون مدار کرده است.

این درحالیست که عبدالله شهبازی حدود چهار سال پیش به دلیل انتشار یك كتاب اینترنتی و اتهام زنی به تعدادی از مسئولان استان فارس در دادگاه بدوی و تجدیدنظر محكوم به حبس شده بود.

او که علاقه خاصی به مانور بر روی چنین اخباری در شبکه های مجازی دارد، توضیح بیشتری درباره این موضوع نداده است. و با فراربه جلویی گفته است که" ترجیح می‌دهم دوران محکومیت خویش را آغاز کنم." و در کنار این نوشته شهبازی، نامه مجهول الهویه ای از برخی سایت های جریان فتنه جهت تطهیر شهبازی منتشر شده است. رسانه های جریان فتنه با تیتر"عبدالله شهبازی در یک قدمی حبس؛ در صورت بروز فاجعه چه کسی پاسخگوست؟" در عین حمایت خود از شهبازی، در حقیقت پرده از سناریوی نخ نما هدی صابر برداشتند. و نهایتا جهت تکمیل این سناریو با انتشار چندعکس از شهبازی با برخی مقامات تلاش کرده اند تا شهبازی را مبرا از اتهامات وارده بدانند.

شهبازی محقق و پژوهشگر تاریخ است اما به اعتقاد برخی پژوهشگران اعتبار علمی او به دلیل اقدامات سیاسی و جنجالی اش، مخدوش شده است.  چرا که دیگر مباحث تاریخی را به درون مایه ی جهت گیریهای سیاسی غلط خود کرده است.

شهبازی تا کنون اتهامات کذب فراوانی را نسبت به برخی علما و شخصیت های طراز اول کشور زده است، و در جریان فتنه بعد از انتخابات نیز، از یکی از سران فتنه(موسوی) حمایت جدی داشته است، اکنون مورد حمایت جدی جریان فتنه قرارگرفته است.

شایسته است افرادی که فریادمبارزه با زمین خواری را سرمی دهند، اکنون که حکم دادگاه جمهوری اسلامی نسبت به شهبازی صادر شده است، مانند برخورد با بقیه مختلفین  واکنش نشان داده، و واقعا اثبات کنند که "فساد چپ و راست نمی شناسد"
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها