کد خبر: ۱۴۵۵۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۱۲ تير ۱۳۹۲
مصاحبه اخیرعلی پروین نشان می دهد که منظور رویانیان از کسانی که برای برکناری وی لابی کردند و قول سرپرستی و بخشش مالیات گرفتند چه کسانی بودند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، محمد رویانیان اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرد که دو پیشکسوت پیش مقامات لابی کرده اند تا او برکنار شود.

گمانه زنی ها در خصوص رمزگشایی از اظهارات رویانیان همه را به دو اسم می رساند؛ علی پروین و محمود خوردبین.

علی پروین چندی پیش با احمدی نژاد دیدار داشت و خودش اعلام کرد نامه ای با امضای پیشکسوتان پرسپولیس نزد رئیس جمهور برده تا او را قانع کند که پرسپولیس را به پیشکسوتان واگذار کنند.

پروین در مصاحبه اخیر خود که به دیدارش با احمدی نژاد اشاره داشت، تاکید کرد که هرگز برای لابی کردن و مدیر شدن نزد رئیس جمهور نرفته اما به مواردی اشاره کرد که بوی لابی کردن می دهد!

وی در بخشی از این مصاحبه گفت: به احمدی نژاد گفتم یک بازیکن در یک تیم مطرح هست که قراردادش حدود دو میلیارد است. 7 گل هم بیشتر نزده. احمدی‌نژاد گفت از چند بازی؟ گفتم از 30 بازی. گفت 30 بازی 7 گل زده؟ گفتم بله. احمدی‌نژاد گفت این پول‌ها را از کجا می‌آورند؟ گفتم من نمی‌دانم. تیم را نمی‌دهند به پیشکسوتان همین اتفاقات می‌افتد. امسال باید سه میلیارد به آن بازیکن بدهیم. این فوتبال تهش چه می‌شود؟

مشخصا منظور پروین کریم انصاری فرد است که البته در 30 بازی 8 گل به ثمر رساند و همواره بحث مبلغ بالایی که دریافت کرده نقل محافل بود. جالب است که پروین تاکید کرده در این جلسه از رویانیان حمایت کرده اما قطعا برای حمایت از هیچ مدیری چنین بحثی را مطرح نمی کنند که رئیس جمهور متعجب شود و بپرسد " این پولها را از کجا می آورند"!

اشاره به اینکه " امسال باید سه میلیارد به آن بازیکن بدهیم" نیز به خوبی مشخص می کند که چرا هنوز پرسپولیس با انصاری فرد برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است.

وی همچنین در بخشی دیگر از صحبت هایش اشاره کرد که احمدی نژاد با یک تلفن خواست که خوردبین به هیئت مدیره اضافه شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها