کد خبر: ۱۴۴۵۷۹
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۰۹ تير ۱۳۹۲
واقعا با اين نفرات که امسال زرد پوش شده اند چگونه مي توان فصل بعد سپاهان را مدعي اول قهرماني ندانست؟

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ آرش افشين آخرين و شايد بهترين خريد سپاهاني ها براي شروع ليگ سيزدهم بود هر چند 5 خريد قبلي هم جزو بهترين هاي فوتبال ايران هستند و حالا با تكميل شدن اين فهرست مي توان سپاهان را قهرمان فصل نقل و انتقالات ناميد.

 

سپاهان امروز با تمام كردن قضيه انتقال آرش افشين 6 سهميه ليگ برتري خود را به بهترين شكل ممكن پر كرد. آنها رحمان احمدي، قاسم دهنوي، علي حمودي، يعقوب كريمي، شجاع خليل زاده و آرش افشين را در تور خود انداختند و به خاطر بنيه مالي قوي و پيش قسط هاي آماده شان بدون جار و جنجال به هدف شان رسيدند.

 

ظاهرا سپاهاني ها كه بعد از سه قهرماني متوالي در ليگ برتر فصل قبل در رقابتي ميليمتري با آبي ها قافيه را به اين حريف تهراني باخته بودند امسال با توپ پري وارد ليگ سيزدهم خواهند شد تا دوباره زنجيره قهرماني هايشان را پي بگيرند و با توجه به كسب جام حذفي در سال گذشته دوباره به قهرماني هايشان ادامه بدهند.

 

در اين ميان نكته قابل توجه آنجاست كه تقريبا هر شش بازيكن جديد ليگ برتري سپاهان فصل فوق العاده اي را پشت سر گذاشته و ملي پوشند. رحمان احمدي و شجاع خليل زاده در اردوي آخر حضور داشتند و چهار بازيكن ديگر در اردوهاي قبلي حاضر بوده و جزو ستاره هاي ليگ در فصلي كه گذشت به حساب مي آيند.

 

در اين ميان سپاهاني ها هادي عقيلي را هم از قطر برگردانده اند و به نظر مي رسد اگر بتوانند خلعتبري را هم در اصفهان نگه دارند تيم ملي سپاهان تكميل خواهد شد.

 

سپاهاني ها در ازاي اين همه خريد خوب و بزرگ تنها فرشيد طالبي، ميلان سوشاك و احمد جمشيديان را از دست داده اند و بدون شك  مي توان عنوان قهرمان نقل و انتقالات را به اين باشگاه اعطا كرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها