کد خبر: ۱۴۴۵۷۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۰۹ تير ۱۳۹۲
بازیکن ذوب آهن که مدنظر پرسپولیسی هاست گفت: «رويم نمي‌شود جواب تلفن دايي را بدهم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ قاسم حدادي فر هميشه نشان داده بازيكن آرام و كم حاشيه اي است. او سال ها در تركيب ذوب آهن بازي كرده و به گواه تمام مربياني كه با او كار كرده اند حاشيه اي نداشته. سرش را پايين اند اخته و كارش را به خوبي انجام داده. حالا اما اتفاقي براي حدادي فر افتاده كه خودش هم از آن بي خبر بوده. او با پرسپوليسي ها توافق كرده بود تا در ليگ سيزدهم بازيكن اين تيم باشد اما قرارداد با ذوب آهن مانعي شد تا حدادي فر نتواند پيراهن پرسپوليس را به تن كند و شاگرد دايي شود.

 

قاسم حدادي فر در خصوص اتفاقات اخیر اظهار داشت: «رويم نمي شود جواب تلفن دايي را بدهم. او اسطوره فوتبال ايران است و من هم آرزويم اين بود در پرسپوليس زير نظر او كار كنم. به همين خاطر هم بود كه خيلي زود با پرسپوليس به توافق رسيدم اما خدا شاهد است نمي دانستم با ذوب قرارداد دارم. من براي گذراندن خدمت سربازي 6 ماه به تراكتورسازي رفتم و حالا همان 6 ماه را بايد در خدمت ذوب آهن باشم. به همين خاطر هم شرمنده دايي، رويانيان و ساير مسئولان پرسپوليس شدم. باور كنيد نمي دانم چه بگويم جز اينكه بگويم علي آقا، شرمنده ام.»

 

قاسم حدادي فر كه عضوي از تيم ملي صعود كرده به جام جهاني است گفت: «خيلي سعي كردم از ذوب آهن رضايتنامه بگيرم. چون دوست داشتم براي پرسپوليس بازي كنم اما هر كاري كردم مسئولان ذوب به من رضايتنامه ندادند. من مجبور شدم با ذوب تمديد كنم، البته اين تيم را قلبا دوست دارم. قصدم اين بود كه به پرسپوليس بروم اما قرارداد 6 ماهه مانع از قرمز پوشيدنم شد.»

 

اين احتمال وجود دارد كه پرسپوليسي ها از حدادي فر شكايت كنند. هافبك ذوب در اين باره گفت: «از چيزي كه مي ترسيدم به سرم آمد. اين همه سال بدون حاشيه بازي كردم اما اين اتفاق خيلي براي من سنگين تمام شد. من بازيكني هستم كه وقتي قول مي دهم سر قولم مي مانم اما قسم مي خورم كه روحم هم از قرارداد با ذوب خبر نداشت. حالا هم اميدوارم اين موضوع مسالمت آميز حل شود. من همه كارهايم را انجام داده بودم تا به پرسپوليس بروم. حتي اساس خانه ام را هم جمع كرده بودم اما نشد كه بروم و به همين دليل شرمنده دايي، رويانيان و هواداران پرسپوليس شدم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها