کد خبر: ۱۴۴۲۷۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۰۸ تير ۱۳۹۲
يک مديرعامل اعتراف تکان‌دهنده ای کرده است: «به بازيکني که 400 ميليون هم نمي‌ارزيد يک ميليارد دادم!»

جام ورزشی؛ آشفته بازاري است اين فصل نقل‌وانتقالات. اگر تا همين يکي، دو سال قبل قيمت به اصطلاح ستاره‌ها 700، 800 ميليون بود؛ امروز بازيکنان معمولي هم ميلياردي پول مي‌گيرند و خيلي‌ها علاوه بر پول، پورشه، حواله ميلگرد و آپارتمان هم در کنار مبلغ قراردادشان دريافت مي‌کنند به طور مثال بازيکني که سال گذشته 800 ميليون گرفته بود امسال مي‌گويد زير 1.2 ميليارد نمي‌گيرم و اگر نصف پول را هم همان اول کار ندهند اصلا پاي ميز مذاکره نمي‌نشينم.

 

طي روزهاي گذشته شاهد بوديم که چند بازيکن استقلال نسبت به اين‌که برخي پول بيشتري گرفته‌اند معترض شدند. چنين اعتراض‌هايي کم و بيش در ساير تيم‌ها هم وجود دارد اما در استقلال و پرسپوليس نمود بيشتري پيدا مي‌کند. يکي از مديران ليگي که امسال هزينه‌هاي زيادي براي تيمش کرده و البته هنوز کلي بدهي دارد در مورد آشفته بازار نقل‌وانتقالات حرف‌هايي مي‌زند که خواندش خالي از لطف نيست.

 

او مي‌گويد: «من چند سال قبل با 5، 6 ميليارد تيم مي‌بستم اما الان 16، 17 ميليارد هم کم است و هر سال آخر فصل با کلي کمبود بودجه مواجه مي‌شويم. به نظر من هيچ بازيکني در ايران بيشتر از 300، 400 ميليون نمي‌ارزد اما قيمت‌ها به طور کاذب بالاتر رفته و کاري هم نمي‌شود کرد. من امسال به بازيکني که 400 ميليون هم نمي‌ارزيد حدود يک ميليارد پول دادم، مي‌دانيد چرا؟ چون اگر او را نمي‌خريدم 2 تيم ديگر حاضر بودند همين پول را بدهند و من نمي‌خواستم قافيه را ببازم. از طرفي در پشت آن بازيکن نفر مطمئن ديگري نداشتيم و خلاصه چاره‌اي جز هزينه کردن يک ميليارد تومان پول نداشتم در حالي که واقعا آن بازيکن بازدهي لازم را هم نداشت.»

 

محمدرضا خلعتبري در برنامه 90 اعتراف کرد که خودش بالاي يک ميليارد تومان گرفته و خيلي‌هاي ديگر هم بيش از يک ميليارد گرفته‌اند. همين حالا مهدي رحمتي از 2 تيم پيشنهاد بالاي ميلياردي دارد و در فصلي که گذشت هم بيش از يک ميليارد و 100 ميليون از آبي‌ها گرفته بود. جباري، نکونام، حيدري و منتظري هم مبالغ بالايي گرفتند.

 

تازه در پرسپوليس اوضاع بدتر هم هست تعداد کساني که بالاي يک ميليارد تومان دريافتي داشته‌اند حداقل 4 نفر است. اين‌که امسال چه مي‌شود معلوم نيست اما مسلما ديگر با 20 ميليارد تومان هم نمي‌توان تيمي را براي قهرماني بست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها