کد خبر: ۱۴۴۱۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۰۸ تير ۱۳۹۲
تمرین امروز صبح پرسپولیس تحت تاثیر مسائل مختلف این باشگاه برگزار شد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، تمرین امروز تیم پرسپولیس با حضور 22 بازیکن از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

*در تمرین امروز عباس‌زاده و مهرداد پولادی که مصدوم است غایب بودند.

*غلامرضا رضایی نیز مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس از امروز در تمرینات این تیم حاضر شد. پیش از آغاز تمرین رضایی چند دقیقه‌ای با علی دایی و سعید شیرینی صحبت می‌کرد.

*پیام صادقیان بازیکن سابق ذوب آهن نیز در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شد.

*علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که پس از سفر به روسیه در اولین تمرین سرخپوشان حاضر شده بود اکثر اوقات روی نیمکت نشسته بود و به خواندن روزنامه مشغول بود.

*حدود 50 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که به شعارهایی در حمایت از محمد رویانیان و سعید شیرینی و علی دایی و بازیکنان این تیم سر دادند. همچنین آنها شعارهایی علیه کامبوزیا، مالکی و محمد قاضی که به استقلال پیوسته سر دادند. هواداران با شعارهایی چون پرسپولیس بی‌سردار نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم و همچنین شعارهایی چون رئیس مار و پله نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم نسبت به اتفاقات روز‌های اخیر سرخپوشان واکنش نشان دادند.

*محمد پنجعلی نیز در تمرین امروز سرخپوشان حضور داشت.

*در تمرین امروز ابتدا بازیکنان به دور زمین دویدند و پس از آن حرکات کششی را در دستور کار خود قرار دادند و در ادامه به سه گروه تقسیم شدند و دویدن در دور زمین را به صورت گروهی انجام دادند. پیام صادقیان و غلامرضا رضایی در قسمت سوم تمرین به صورت اختصاصی دور زمین دویدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها