کد خبر: ۱۴۴۰۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۰۸ تير ۱۳۹۲
تحقیق پژوهشگران دانشگاه لندن نشان می‌دهد کودکانی که برای حداقل سه ساعت در روز تلویزیون تماشا می‌کنند در مقایسه با همسالان خود که کمتر از یک ساعت در روز تلویزیون می‌بینند عملکرد آموزشی به وضوح بهتری را نشان می‌دهند.

به گزارش سرویس پژوهشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، محققان طی این مطالعه از داده‌های یک پژوهش که بر 11 هزار کودک 7 ساله انگلیسی که از بدو تولد بر آنان صورت گرفته بود، استفاده کردند.

محققان متوجه شدند کودکانی که به اصطلاح به تلویزیون می‌چسبند و حداقل سه ساعت در روز تلویزیون تماشا می‌کنند افراد همه فن حریف و با استعدادی می‌شوند و این امر در مورد کودکانی که زیاد تلویزیون نمی‌بینند برعکس می‌شود یعنی این کودکان استعداد چندانی را بروز نخواهند داد.

این تحقیق در مجله "Sociology" منتشر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها