کد خبر: ۱۴۳۷۲۷
زمان انتشار: ۰۸:۵۹     ۰۶ تير ۱۳۹۲
حبيب‌الله عسگراولادي رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري در گفت‌وگويي با فارس با اشاره به انتخابات ايران گفت:امروز پايه‌هاي امنيت و اقتدار ملي به‌دليل خلق حماسه سياسي در ايران محكم‌تر شده و نظام مي‌تواند با قدرت با جهانخواران غربي روبه‌رو شود و در واقع، ايران هيچ‌گاه اينقدر مقتدر و توانا در منطقه و جهان ظاهر نشده بود.وي افزود:شكي نيست كساني كه سال 88 به نظام تهمت تقلب در انتخابات زدند امروز بايد از مردم و خدا عذرخواهي كنند.

يك ميليون نفر از همين مردم در سراسر كشور انتخابات را برگزار مي‌كنند اينها با كسي عقد اخوت ندارند و آخرت خود را به دنياي كسي نمي‌فروشند هرچه در صندوق باشد صادقانه اعلام مي‌كنند.رقبا و طرفداران برخي نامزدها در سال 88 تفاوت 11 ميليون نفري را نپذيرفتند و آن را انكار و وتو كردند اما اصولگرايان تفاوت چند صدهزار نفري را وتو نكردند و صادقانه نتايج انتخابات را نه تنها پذيرفتند، بلكه به فرد پيروز تبريك هم گفتند.

اينجا دو فرهنگ و دو نظام فكري مطرح است كه يكي راي ملت را به شرط چاقو قبول مي‌كند وديگري صادقانه، هرچه هست قبول مي‌كند. يكي وقتي راي نمي‌آورد در راي ملت ترديد مي‌كند اما وقتي راي مي‌آورد مي‌گويد دموكراتيك‌ترين انتخابات برگزار شد. اما جريان ديگر، ملاك و معيار و ميزان را راي ملت مي‌داند. اينها از نگاه مردم و ناظران جهاني پنهان نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها