کد خبر: ۱۴۳۰۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۰۴ تير ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است حضور مدیرانی امثال محمد رویانیان می‌تواند برای فوتبال ایران مفید باشد.

محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره برکناری محمد رویانیان از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: آقای رویانیان در مدت حضورش در پرسپولیس خدمات زیادی به تیم و هواداران ارائه کرد. در زمان حضور ایشان هیچ مشکلی نداشتیم و حداکثر امکانات در اختیارمان بود. نمی‌دانم چرا این تصمیم گرفته شده است.

وی ادامه داد: حضور امثال رویانیان در فوتبال ما می‌تواند مفید باشد. ایشان سعی کرد پرسپولیس از نظر امکانات و مسائل اقتصادی مشکلی نداشته باشد. امیدوارم دوباره شاهد حضور رویانیان در باشگاه پرسپولیس باشیم.

بنگر ضمن مثبت ارزیابی کردن اردوی سرخپوشان در رامسر تصریح کرد: درست است که تمرینات پرفشار و سختی را پشت‌سر می گذاریم اما همه با انگیزه این تمرینات را انجام می‌دهند تا پرسپولیس در فصل آینده از نظر بدنی و تاکتیکی مشکلی نداشته باشد.

این بازیکن عنوان کرد: با حضور علی دایی در راس کادر فنی تیم پرسپولیس و همچنین بازیکنان موثری که در جمع تیم ما حضور دارند قطعا می‌توانیم فصل آینده مدعی اصلی کسب قهرمانی در لیگ و جام حذفی باشیم.

وی درباره به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر تاکید کرد: چون تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی حضور داشته این تغییر در شروع لیگ اتفاق افتاده و ما هم مجبوریم طبق این شرایط برنامه خودمان را پیش ببریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها