کد خبر: ۱۴۲۸۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۰۳ تير ۱۳۹۲
نماینده مردم تهران در خانه ملت گفت: ثبات و امنیت ایران اسلامی در حالی از وضعیت مطلوبی برخوردار است که بسیاری از کشورهای منطقه در التهاب و خونریزی به سر می‌برند.
 زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در خصوص اقدامات صورت گرفته برای حفظ امنیت در کشور توسط وزارت اطلاعات از این وزارتخانه تشکر و اظهار کرد: وزارت اطلاعات امروز عنوان یک عنصر کاملا بصیر که حرکت ضدانقلاب را رصد می‌کند باعث ثبات و امنیت در کشور است.

وی افزود: وزارت اطلاعات در چند سال گذشته بسیار قوی و خوب عمل کرده که مهمترین کارنامه درخشانش انتخابات اخیر بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به اقدام دشمنان انقلاب اسلامی در خارج از کشور و اقدامات ماجراجویانه آنان اشاره و تصریح کرد: دولت‌های مخالف نظام همچون رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و تروریست‌های هم پیمان آنان به شدت در صدد برهم زدن آرامش در کشور بودند.

طبیب‌زاده ادامه داد: دشمنان نظام می‌خواستند در انتخابات 92 جو امنیتی و نظامی حاکم باشد و با برنامه‌ریزی‌هایی حلقه‌های انفجاری و جلیقه‌های انفجاری را طراحی کرده بودند تا در دیدارها و همایش‌های کاندیدا انفجار ایجاد کنند و سبب رعب و وحشت شوند.

وی ایجاد فضای امنیتی و رعب و وحشت در میان مردم توسط دشمنان نظام را برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا عنوان و خاطرنشان کرد: با کمال خوشبختی یاران گمنام امام زمان(عج) بسیار هوشمندانه عمل کردند و همه عوامل اصلی که در صدد از بین بردن امنیت ملی بودند را بازداشت و مواد منفجره را شناسایی و ثبت و ضبط کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به کمک سربازان گمنام امام زمان (عج) انتخابات امسال به لحاظ امنیتی بهترین و آرامترین انتخابات بود و ما نمایندگان مجلس نیز به زعم خود از اقدامات ایثارگرانه و انقلابی وزارت اطلاعات تشکر می‌کنیم.

طبیب‌زاده با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی هم‌اینک در ثبات و امنیت کامل به سر می برد، تاکید کرد: ثبات و امنیت ایران اسلامی در حالی از وضعیت مطلوبی برخوردار است که بسیاری از کشورهای از جمله افغانستان، ترکیه، عراق، بحرین و یمن دارای التهاب و خونریزی هستند و ایران تبدیل به جزیره ثبات در کنار جزایر آتشفشانی شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها