کد خبر: ۱۴۱۷۴۱
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
شادی ملت کامل شد:
شاگردان کی روش که در دیدارهای اول چندان مطمئن نشان نداده بودند، در سه بازی اخیر خود کاری کردند کارستان. گرفتن شش امتیاز از کره جنوبی و دبل کردن تیمی که چهار سال پیش ایران را از جام جهانی محروم کرد، لذتی فراتر از پاسخ دادن به کری خوانی های نه چندان دوستانه داشت.
 به گزارش پایگاه 598، ملی پوشان ایران با یک نمایش منطقی و به دور از احساس توانستند با نتیجه یک بر صفر حسرتی که چهار سال پیش در کره در دل ایرانی ها ماند، در همین کشور به اشک شوق تبدیل شود.

ایران در رقابت های مقدماتی با 5 پیروزی، یک تساوی و دو شکست با 16 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه خود راهی جام جهانی شد. نکته جالب کسب 9 امتیاز از این شانزده امتیاز در سه بازی آخر بود. جایی که امیدها بسیار کم شده بود.



شاگردان کی روش که در دیدارهای اول چندان مطمئن نشان نداده بودند، در سه بازی اخیر خود کاری کردند کارستان. گرفتن شش امتیاز از کره جنوبی و دبل کردن تیمی که چهار سال پیش ایران را از جام جهانی محروم کرد، لذتی فراتر از پاسخ دادن به کری خوانی های نه چندان دوستانه داشت.

ایران پیش از این در جام جهانی 1978 آرژانتین، 1998 فرانسه و 2006 آلمان شرکت کرده بود و با توجه به روند یکی‌درمیان حضور در جام جهانی این بار نوبت ما بود که در بزرگ ترین رویداد فوتبالی جهان در عرصه ملی شرکت کنیم.



همچنین به دنبالاین پیروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی پیروزی ایران و صعود به جام جهانی فوتبال را تبریک گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:
 
بسمه تعالی
 
پیروزی تیم ملی فوتبال، مردم  و بویژه ورزش دوستان کشور را شادمان کرد. از عزیزانی که این شادمانی را پدید آوردند متشکرم، خسته نباشید.
 
سید علی خامنه ای
 
28 خرداد ماه 1392


رییس جمهور در پیامی صعود مقتدرانه و دلنشین تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی فوتبال را تبریک گفت.
 
متن پیام بدین شرح است :
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
صعود مقتدارنه و دلنشین به جام جهانی فوتبال که با تلاش خستگی ناپذیر و غیرت و هوشمندی جوانان عزیز و برومندمان بدست آمد را به ملت بزرگ و به ویژه ورزشکاران سربلند میهن صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
 
این اتفاق مبارک یک بار دیگر بر شایستگی های جوانان و ملت سربلند صحه گذاشت و نوار افتخاآفرینی قهرمانان ورزشی ما را طولانی تر و درخشان تر کرد.
 
ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران و مربیان از خداوند منان برای همگان سلامتی و عزت و موفقیت تحت عنایات امام عصر (ع)مسئلت دارم .
 
برافراشته باد پرچم و نام و یاد ایران
 
محمود احمدی نژاد







همچنین در ادامه حجت الاسلام حسن روحانی پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر کره جنوبی و صعود مقتدرانه به جام جهانی 2014 برزیل را تبریک گفت.
 
وی در این پیام تصریح کرد: صعود سرافرازانه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2014 برزیل مایه مباهات و خرسندی همه ایرانیان و آنانی است که به سربلندی ایران و ایرانی می‌اندیشند، شد.
 
رئیس‌جمهور منتخب ملت در ادامه این موفقیت ارزشمند را به ملت بزرگ ایران ، جامعه ورزشی کشور و ورزشکاران و ورزش‌دوستان صمیمانه تبریک گفت.
 
حجت الاسلام روحانی تاکید کرد: اطمینان دارم این موفقیت مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگتر و حضور مقتدرانه ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها خواهد بود.
 
وی در پایان متذکر شد: اینجانب نیز خود را در شادی ملت بزرگ ایران سهیم دانسته و برای یکایک ایرانیان درعرصه‌های گوناگون عزت‌آفرینی آرزوی بهروزی و سعادت دارم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها