کد خبر: ۱۴۱۱۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۰۲     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
هفته نامه المنار نوشت که سعودی‌ها و شیخ نشین قطر دست گدایی خود را به سوی اسرائیل برای مقابله با حزب‌الله لبنان دراز کرده‌اند.

به گزارش598، به نقل از  خبرگزاری فارس، هفته نامه المنار چاب فلسطین در گزارش خود آورده است: سوریه در معرض جنگی تروریستی و وحشیانه قرار دارد که در آن کشورهای بزرگ و منطقه ای و باندهای تروریستی و جنایتکار با حمایت این کشورها و در صدر آنها آمریکا، قطر، ترکیه، عربستان سعودی و همچنین رژیم اسرائیل شرکت دارند  و دهها هزار نفر از دشمنان ملت سوریه و کینه توزان علیه اسلام ، دست به کشتار می زنند و خون ملت سوریه را با سلاح های اسرائیلی با حمایت مالی قطر و عربستان و آموزش نظامی ترکیه می ریزند.

این هفته نامه افزود: این جنگ جنون آمیز علیه ملت سوریه است که در آن کشورهای شرور به ریاست آمریکا وارد شده اند و این سیل باندهای تروریستی به سوریه با حمایت عربستان و قطر و پشتیبانی و مشارکت آنها صورت می گیرد و وقتی حزب الله مجبور به دخالت با شمار اندکی از نیروهایش برای بیرون راندن تروریست هایی شد که به روستاهای مرزی لبنان حمله می کردند، صدای پارس جاسوسهای دوران بلند شد و وقتی حزب الله براساس حق خود وارد عمل شد، آنها فرصتی پیدا کردند تا اقدامات تحریک آمیز علیه این حزب صورت دهند و بدنبال جلب دشمنی علیه آن شوند؛ حزب اللهی که امروز تنها به مقابله با نقشه های خصمانه علیه امت اسلامی برای یاری رساندن به ملت سوریه و رهبری آن که با برنامه های آمریکایی – صهیونیستی در منطقه مخالفت کرده اند، پرداخته است.

این هفته نامه افزود: به نظر می رسد که این اقدامات تحریک آمیز در سطحی گسترده با ابزارهای متعدد علیه حزب الله صورت می گیرد که تلاشی شکست خورده برای ایجاد نارضایتی علیه این حزب است و نهادهای سیاسی بسیار آگاه به المنار گفتند که حکام سعودی و شیخ نشین قطر در تلاش برای اجرای طرح آمریکا و اسرائیل به منظور درگیری ایجاد کردن بین مسلمانان براساس رویکردهای طائفه ای هستند که به آنها محول شده است.

این نهادها در گفت‌وگو با المنار فاش کردند: ریاض و دوحه نامه های اطلاعاتی را برای اسرائیل فرستاده و در آن از تل آویو خواسته اند که از این لحظه که جاسوسهای دوران از آن به لحظه تاریخی و سرنوشت ساز برای ضربه زدن به حزب الله و از بین بردن آن یاد کرده اند، استفاده کند. این درخواست ها از اسرائیل که به طور مشخص از سوی حکام سعودی و شیخ نشین قطر بود، به صراحت صورت گرفت و از اسرائیل خواسته شده که از سرگرم بودن حزب الله (در سوریه) استفاده کند. این حکام گفته اند که فرصت برای اسرائیل برای تسویه حساب با حزب الله مهیا است و به گفته این نهادها، عربستان و قطر نقش دستگاهی اطلاعاتی را در بین کشورهای عرب به سود اسرائیل بازی می کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها