کد خبر: ۱۴۱۰۷۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
به گزارش پایگاه 598؛ بار دیگر ملت حماسه ساز ایران اسلامی با شور و شعور به دعوت امام خویش لبیک گفته و حماسه بزرگ سیاسی را خلق نمودند تا موجب شادی دوستان و خشم دشمنان گردند و جهانی را مبهوت شکوه و همدلی، وحدت، یکپارچگی و ولایتمداری خویش کنند.

 
بسم الله الرحمن الرحیم

 
رای به هر نامزدی, رای به جمهوری اسلامی است؛ رایِ اعتماد به سازو کار انتخابات است.

" امام خامنه ای"

بار دیگر ملت حماسه ساز ایران اسلامی با شور و شعور به دعوت امام خویش لبیک گفته و حماسه بزرگ سیاسی را خلق نمودند تا موجب شادی دوستان و خشم دشمنان گردند و جهانی را مبهوت شکوه و همدلی، وحدت، یکپارچگی و ولایتمداری خویش کنند.

این پیروزی بزرگ را بر رهبر فرزانه و مدبر انقلاب حضرت امام خامنه ای، ملت بصیر و حماسه ساز ایران و رئیس جمهور منتخب تبریک عرض نموده و از همه کاندیداهای قانون گرا که با حضور خود به خلق این حماسه کمک نمودند, سپاسگذاریم.

اکنون که این مردم با لبیک به ندای رهبر خویش و خلق حماسه سیاسی دشمن را نا امید نمودند, نوبت به رئیس جمهور منتخب مردم رسیده تا با استفاده از تمامی نیروهای متخصص و دلسوز نظام جهت تحقق حماسه اقتصادی مورد نظر امام خویش به دور از تنش های داخلی و با حفظ آرمانها و دستاوردهای انقلاب، به وظیفه و تکلیفی سنگینی که مردم بر دوش ایشان گذاشتند عمل نماید و تمامی مساعی و تلاش و توان خود را برای تحقق وعده ها و پیگیری مجدانه مشکلات مردم بکار گیرد.

ما دانشجویان بسیجی بخاطر این پیروزی بزرگ ملت, پیشانی بر سجده شکر نهاده و ضمن تجدید عهد با امام و مولای خویش، به رئیس جمهور منتخب اعلام می کنیم که با تمام توان  و ظرفیت خویش خود را جهت یاری دولت منتخب در تحقق  و خلق حماسه اقتصادی آمادگی کامل داریم.


بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها