کد خبر: ۱۴۰۹۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
دليل عدم تمديد قرارداد آندارنيک تيموريان هافبک ايراني تيم فوتبال الخريطيات قطر که يک فصل براي اين تيم بازي کرده بود، اعلام شد.
هفته گذشته و پس از پيروزي تيم ملي فوتبال ايران مقابل قطر در چارچوب مسابقات نهايي انتخابي جام جهاني بود که باشگاه الخريطيات قطر اعلام کرد قرارداد آندارنيک تيموريان بازيکن ايراني خود را تمديد نخواهد کرد. اين در حالي بود که اين باشگاه پيش از اين به تيموريان براي تمديد قرارداد چراغ سبز نشان داده بود.

به همين خاطر بعضي از رسانه‌ها اعلام کردند به خاطر پيروزي ايران مقابل قطر و شادي تيموريان پس از گلزني ايران بوده که باشگاه الخريطيات در تصميم خود براي تمديد قرارداد اين بازيکن ايراني صرفنظر کرده است.

با اين حال رسانه‌هاي قطري اعلام کردند جدايي تيموريان از الخريطيات دليل ديگري داشته است. به گفته اين رسانه‌ها، مبلغ پيشنهادي بالاي تيموريان به الخريطيات براي فصل آينده باعث شده است تا مديران باشگاه قيد تمديد قرارداد اين بازيکن را بزنند و به فکر بازيکنان ديگر باشند. به گفته مسئولان باشگاه الخريطيات، اين باشگاه همچنين به دنبال جذب "ماركوس اوريليو" بازيکن برزيلي هستند ولي هنوز با اين بازيکن به توافق نرسيده‌اند.

گفته مي‌شود تيموريان از باشگاه استقلال و پرسپوليس پيشنهاد دارد ولي هنوز پاسخي به اين پيشنهادات نداده است.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها