کد خبر: ۱۴۰۸۳۵
زمان انتشار: ۰۱:۱۲     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
بازیکن پیشین تیم سپاهان گفت: مشکلی با سپاهانی‌ها ندارم و تا چند روز دیگر تکلیفم را مشخص می‌کنم.

هادی عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تصمیم خود برای فصل آینده و پیشنهاد 2 باشگاه استقلال و سپاهان صحبت‌های زیر را انجام داد:

* تسنیم: برای فصل آینده چه تصمیمی گرفتی؟

روز گذشته به ایران بازگشتم و هنوز هیچ تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام. هفته گذشته نیز برای انجام کارهای شخصی به ایران آمده بودم و با تیمی صحبت جدی انجام ندادم.

* تسنیم: یعنی با هیچ تیمی توافق نکردی؟

نه، هیچ صحبتی جدی با باشگاه خاصی انجام نداده‌ام و هر مذاکره‌ای نیز اگر انجام شده در حد صحبت بوده است.

* تسنیم: پیشنهاد 2 باشگاه سپاهان و استقلال به کجا کشیده شد؟

با هر 2 باشگاه صحبت داشتم اما پای میز مذاکره ننشسته‌ام. چند ماه پیش از استقلال با من تماس گرفتند که سال بعد به این تیم حضور داشته باشم. 2،3 هفته گذشته نیز با من تماس گرفتند اما هیچ مذاکره خاصی انجام نشد.

* تسنیم: پیشنهاد سپاهان جدی‌تر است یا استقلال؟

از آن دسته بازیکنان نیستم که صحبت از پیشنهاداتم انجام بدهم. هر وقت با تیمی به توافق رسیدم صحبت‌ می‌کنم.

* تسنیم: مذاکراتت با سپاهان به بن بست رسیده است؟

نه، مشکلی با سپاهانی‌ها ندارم و تا چند روز دیگر تکلیفم را مشخص می‌کنم. هیچ تیمی بازیکن خاصی نگرفته و تیم‌ها کامل نشده‌اند که من بخواهم نگران وضعیت خود باشم.

* تسنیم: از علاقمندی خود برای بازگشت به سپاهان صحبت کرده بودی و به نظر نمی‌رسد مشکل سپاهان با تو مسائل مالی باشد. درست است؟

بحث تمایل من به سپاهان مطرح نیست. 7 سال از دوران فوتبالم را در سپاهان گذراندم و به دلیل علاقمندی به هواداران این تیم طبیعی است دوست دارم دوباره به این تیم برگردم اما این مسئله بستگی شرایطی دارد که باید حل شود. فکر می‌کنم تا 2 روز دیگر تیم آینده‌ام را انتخاب می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها