کد خبر: ۱۴۰۸۲۴
زمان انتشار: ۲۲:۳۳     ۲۵ خرداد ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: شنيده‌ام که ممکن است جواد نکونام به خاطر حضور علي کريمي در تراکتورسازي حاضر شود که به ما بپيوندد.
حميد زيني‌زاده درباره حضور علي کريمي در تراکتورسازي تبريز و در پاسخ به اين سوال که آيا کريمي "شاه‌ماهي" نقل و انتقالات تراکتورسازي بوده است، اظهار کرد: ان‌شاءالله حضور کريمي در تبريز مفيد و موثر باشد. ما بايد براي بازيکنان بزرگ فوتبالمان که زحمت زيادي برايش کشيده‌اند ارزش قائل شويم و آن‌ها را به خوبي مديريت کنيم.

به گزارش ايسنا، وي درباره احتمال حضور جواد نکونام در تيمش نيز گفت: تراکتورسازي نشان داده که مي‌تواند پذيراي ستارگان فوتبال ايران باشد. در روزنامه‌ها خواندم که نکونام و کريمي گفته‌اند که در صورت حضور ديگري در تراکتورسازي به تبريز مي‌آيند. بنابراين شايد نکونام به خاطر کريمي تراکتوري شود!

زيني‌زاده درباره روند مذاکرات با نکونام هم گفت: مذاکره جدي با او نداشته‌ايم و فقط صحبت‌هاي اوليه را انجام داده‌ايم. از اين جاي کار به بعد ديگر به تصميم خود نکونام بستگي دارد. او کاپيتان تيم ملي است و حضورش در تبريز براي ما افتخار است.

مديرعامل تراکتورسازي در ادامه در پاسخ به اين سوال که فکر نمي‌کند با حضور بازيکني مثل کريمي، تراکتورسازي فصل پر هياهويي را پيش رو داشته باشد، گفت: حضور کريمي در تبريز با استقبال خوب هواداران روبه‌رو شده است. هواداران ما به صورت خودجوش از کريمي پذيرايي کردند که اين مسئله نشان مي‌دهد فصل آينده براي ما پر از هيجان و احساسات خواهد بود.

تيم فوتبال تراکتورسازي صبح امروز (شنبه) براي برپايي اردوي آماده‌سازي خود راهي سرعين اردبيل شده است و اولين تمرين اين تيم در اين شهر ييلاقي، از حدود ساعت 17:30 امروز (شنبه) آغاز مي‌شود. در اين تمرين، علي کريمي براي نخستين بار پيراهن سرخ تراکتورسازي را بر تن مي‌کند.

زيني‌زاده همچنين از قصدش براي حضور در اردوي سرعين خبر داد و گفت:‌ دو روز ديگر به سرعين مي‌روم تا با کادر فني تيم براي تعيين تکليف جاهاي خالي صحبت کنيم. همچنين درباره اردوهاي آينده‌مان که يا در داخل يا خارج ايران خواهد بود برنامه‌ريزي مي‌کنيم. در آن اردو مي‌خواهيم سه يا چهار بازي تدارکاتي انجام دهيم.

وي در پايان درباره زمان و نحوه انتخاب بازيکنان جديد و به ويژه دروازه‌بان دوم تيمش گفت: اکنون دو سهميه ليگ برتري داريم که سعي مي‌کنيم نيازهاي اصلي تيم را با آن‌ها برطرف کنيم. براي پر کردن جاي خالي درواز‌ه‌بان دوم تلاش مي‌کنيم از ليگ يک بازيکن بگيريم ولي اگر نتوانستيم به سراغ دروازه‌بان خارجي مي‌رويم. در نهايت اگر مجبور شويم، دروازه‌بان دوم را از ليگ برتر جذب مي‌کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها