کد خبر: ۱۳۹۹۳۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اعلام کرد: نه جنایت‌های ترکیه و نه توطئه‌های انگلیس و کشورهای عربی هیچ‌ کدام نتوانست بر عزم و اراده سوریه تاثیر بگذارند.

به گزارش 598، خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، بشار جعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در همایشی در شهر پنسیلوانیای آمریکا اعلام کرد: نه جنایت‌های دولت ترکیه، نه توطئه‌های فرانسه و انگلیس و نه نقشه‌های کشورهای عربی حوزه خلیج (فارس) هیچ‌ یک نتوانستند بر کشور سوریه و عزم و اراده آن که در دو سال گذشته در برابر تحریم‌های اقتصادی ایستادگی کرد، تاثیر بگذارند.

وی افزود: رمز موفقیت ملت سوریه در بحران بزرگی که سوریه در آن به سر می‌برد ماهیت سوری و جایگاه سیاسی جغرافیایی سوریه در جهان است.

جعفری در ادامه تاکید کرد: کشورهای دشمن سوریه از هیچ راهی برای به درد آوردن و رنجاندن سوریه دریغ نکردند اما با همه اینها باز هم شکست خوردند و حالا به دنبال راهکارهایی هستند تا حساب و کتاب‌های نادرست‌شان را بررسی کنند.

وی ادامه داد: دشمنان سوریه امروز موضع‌شان را نسبت به سوریه به ناچار تغییر دادند و در حال حاضر همه حساب و کتاب‌شان تغیراتی دادند چرا که فهمیدند آنچه در مورد سوریه می‌پنداشتند نادرست است و در آنچه می‌خواستند یعنی تغییر نظام سوریه و ضربه زدن به سوریه و تسلیم آن در برابر تروریسم ناکام ماندند.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در پایان اعلام کرد: میان کشتار مردم سوریه و ویران کردن مدارس، فرودگاه‌ها، بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها و کارخانه‌ها و قاچاق آن به ترکیه با تلاش برای بهبود وضع سوریه چه ارتباطی وجود دارد؟ هدف همه این اقدامات تلاش برای ضربه زدن به سوریه بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها