کد خبر: ۱۳۹۸۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
علی انسانی- بی هیچ مقدمه‌ای باید گفت که رسانه ملی، مؤثرترین کانون نشر حقایق اسلام ناب محمدی(ص) است و در ترویج ذکر اهل بیت(ع) و مداحی آن ستارگان هدایت، بایستی قدری با سامان و برنامه دقیق‌تری گام بردارد. لذا جلسات همفکری، هم‌اندیشی و … برای ایجاد مفاهمه بین مسؤولان رسانه و مداحان اهل بیت(ع) بیش از گذشته ضرورت دارد.

در اواسط خرداد ماه به همت معاون سیمای سازمان صدا و سیما جلسه‌ای با ذاکرین اهل بیت(ع) برگزار شد تا به دغدغه‌های گذشته و حال این جمع دلسوز توجه شود. این بنده کمترین نیز توفیق حضور یافتم و مطالبی را عرض کردم. عمده بحث‌ام در آن جلسه این است که دست‌اندرکاران این مهم باید اهلیت لازم را داشته باشند و فرمایشات مقام ولایت مورد توجه قرار گیرد.

البته امیدوارم این جلسه مفاهمه بین مسؤولین رسانه و ذاکرین اهل بیت(ع) اولین و آخرین جلسه نباشد چرا که شرط ساماندهی، تولید و پخش ذکر و مداحی اهل بیت(ع) در رسانه ملی، استمرار این جلسات و رفع برخی مشکلات و موانع است.

در میان مداحان ارجمند، آقای ارضی، سازور و … از جمله کسانی هستند که لطف الهی، شامل آنها شده و در میان اهل دل محبوب هستند اینها از جمله کسانی هستند که شایستگی دارند تا این رابطه را استحکام بیشتری ببخشند و برخی نابسامانی‌ها را به سامان برسانند.

از وظایف ذاکرین اهل بیت(ع) که در همکاری با رسانه ملی محقق می‌شود،‌ «بصیرت‌افزایی» است. این موضوع بسیار مهم که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده بر همه ما یک فریضه واجب است. ذاکرین اهل بیت، بصیرت‌افزایی را در سروده‌ها، مصائب، مدایح، شعرهای اجتماعی و عرفانی خود مورد توجه قرار دهند و رسانه ملی نیز با اهمیت به جایگاه ذکر و ذاکرین و پخش این موارد، در این جهت حرکت نماید.

اظــهـار درد دل به زبـان آشــنـا نـشــد

دل شد ز خون لبالب و این غنچه وانشد

منبع: الف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها