کد خبر: ۱۳۹۴۸۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
محمدباقر قالیباف گفت: امروز پیشرفت برای کشور نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت است.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهر کرد، محمدباقر قالیباف عصر امروز در جمع مردم شهر کرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس این استان اظهار کرد: من در دوران دفاع مقدس با رزمندگان این استان هم رزم بودم و از نزدیک ایثارگری‌های مردان این سرزمین را دیدم.

وی افزود:‌ مردم این استان مردمی نجیب، شریف و شجاع بوده و محق پیشرفت و آبادانی هستند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با بیان اینکه دولتمردان باید همواره مورد تحسین ملت خود قرار داشته باشند، تصریح کرد:‌ اگر دولتی نتواند رضایت مردم خود را کسب کند نه در داخل و نه در سیاست خارجی موفق نخواهد بود.

قالیباف با اشاره به سرمایه‌های عظیم کشور خاطرنشان کرد:‌ ما در کشور نه تنها کمبودی نداریم بلکه بیش از نیازمان دارای امکانات هستیم این در حالی است که باید این امکانات مدیریت صحیح شود.

وی با بیان اینکه از سوتدبیر در جامعه اسلامی نگرانم، اظهار کرد: اگر تدبیر درست و مدیریت صحیح به کار گرفته شود یک جامعه فقیر هم می‌تواند ثروتمند شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضعف مدیریتی را مهم‌ترین چالش کشور دانست و گفت: در حالی که مشکلات اقتصادی گریبانگیر مردم کشور است اما باید بپذیریم که این مشکلات در نتیجه ضعف در مدیریت و ناکارآمدی ایجاد شده است.

قالیباف تعداد شاغلین کشور در سال 85 را 25 میلیون و 800 هزار نفر برشمرد و گفت: این در حالی است که با وجود 600 میلیارد دلار درآمد و هزینه در هشت سال گذشته این تعداد اشتغال به 25 میلیون و 500 هزار نفر کاهش پیدا کرد.

وی 24 خرداد را نقطه عطفی در کشور دانست و گفت:‌ 24 خرداد روزی است که با یک مشارکت گسترده به مدیریت خسته و بسته این دولت پایان داده می‌شود تا یک مدیریت متکی بر عقلانیت، معنویت و مبتنی بر همتی جهادی اداره کشور را به دست بگیرد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت جوانان کشور تأکید کرد و گفت:‌ جوانان دهه چهارم و سوم انقلاب با ظرفیت‌هایی بیشتر از جوانان دهه شصت برخوردار هستند اما باید بستر لازم را برای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها فراهم کرد.

قالیباف توجه به استان‌های محروم را از اولویت‌ برنامه‌های خود عنوان کرد و افزود: استان‌‌های محروم با بودجه جاری سالیانه قابل اداره نیستند چرا که زیرساخت‌های لازم طی سالیان گذشته در این مناطق ایجاد نشده است.

وی تصریح کرد: بنده هیچ قولی نداده‌ام که آن را به فراموشی سپرده باشم و بر همین اساس تلاش خود را می‌کنم تا ظرف دو سال آینده آرامش اقتصادی را به کشور بازگردانم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در نظام اسلامی مردم بهترین قاضیان و منصف‌ترین افراد هستند، خاطرنشان کرد‌: مردم دوست دارند عدالت را بچشند و آن را حس کنند. بر همین اساس مدیر اجرایی کشور باید کمترین حرف و بیشترین عمل را داشته باشند.

قالیباف افزود: همه دست به دست هم دهیم تا از ظرفیت‌های عظیم کشور و منابع انسانی بی‌شمار آن در راستای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم و به همین منظور حماسه سیاسی با شما و حماسه اقتصادی را برعهده من بگذارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها