کد خبر: ۱۳۹۴۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: این روزها، برخی دائم تهدید می‏کنند که در آخرین روز کارستان می‏کنیم و سی‏دی قرمزی در سراسر کشور علیه قالیباف پخش می‏شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسین مظفر، رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در سفر به استان سمنان و سخنرانی در جمع نمازگزاران سمنانی اظهار کرد: برخی دائم تهدید می‏کنند که در آخرین روز کارستان می‏کنیم و سی‏.دی قرمزی در سراسر کشور پخش می‏شود.

وی تصریح کرد: آنها مدام می‏گویند مدارکی علیه قالیباف داریم که منتشر می‏شود و البته همین صحبت‏ها مقداری در تصمیم‏گیری آقایان عضو ائتلاف پیشرفت تاثیر گذاشته است.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف افزود: آنها تصور کرده‏اند این اقدامات انجام می‏شود و رقبا، قالیباف را می‏زنند و می‏افتد و آنها روی کار می‏آیند و این خیلی بد است که بخواهیم بر مبنای «احتمال بداخلاقی‏ها» میثاق و پیمان خود را لکه‏دار و خدشه‏دار کنیم.

باید از خودمان بگذریم/ نباید وعده‏ها را فراموش کرد

مظفر با بیان اینکه باید از خودمان بگذریم و قرار این بود که در ائتلاف پیشرفت چنین شود، گفت: عده‏ای امروز دائم در حال تهدید هستند و می‏گویند فلانی را قبول داریم؛ اما در روزهای آخر ممکن است کارهایی انجام شود و پاسخ ما این است که احتمال دارد چنین شود ولی نباید وعده‏ها را فراموش کرد.

وی تصریح کرد: برخی جریانات روی یک کاندیدا دائم تمرکز می‏کنند که فلانی اسراف کرده است؛ حرف ما این است که مگر شما بنر و پوستر نمی‏زنید و فیلم نمی‏سازید و در ستاد قالیباف هم مردم در حال کمک هستند؛ برای یک نفر همه چیز را آسمانی می‏گویند و برای فرد دیگری همه چیز جهنمی است.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف افزود: نباید اسراف کرد ولی به هر حال مردم از قالیباف حمایت کرده‏اند و از جیب خودشان در راه اعتقادشان هزینه می‏کنند.

باج‏ دادن غلط است/ قدرنشناسی نمی‏کنیم

مظفر بیان کرد: در قبال پول و کمک کردن، باج‏ دادن غلط است و ما قائل به این مسئله نیستیم.

وی تصریح کرد: روزی گروهی آمدند و ادعا می‏کردند که هشت میلیون رأی در سطح کشور دارند و اعتقاد داشتند همان کسانی هستند که آقای احمدی‏نژاد را روی کار آورده‏اند و این تعداد رأی پایه دارند، اما به نوعی می‏خواستند باج‏خواهی کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف افزود: ما به آنها گفتیم مگر به تشخیص نرسیده‏اید که می‏خواهید حمایت کنید و گفتند نه، می‏خواهیم از شما کمی سئوال و جواب کنیم و موقعی که ما ویژگی‏های قالیباف را بیان کردیم، باز هم می‏گفتند با ما می‏خواهید چه کنید؟

مظفر افزود: آنها در سخنانشان می‏گفتند می‏خواهیم در دولت آینده سهم‏آفرین باشیم و چند وزارت‏خانه را در اختیار ما قرار دهید و آن زمان بود که متوجه شدیم آنها به دنبال باج‏خواهی هستند و گفتیم بد جایی آمده‏اید؛ مظفر را نمی‏‏شناسید؟ بنده زیر بار این باج‏خواهی‏ها به بهانه هشت میلیون رأی بروم؟ این آرا مفت نمی‏ارزد.

وی تصریح کرد: در بررسی صلاحیت‏های مسئولان دولت آینده نیز حتما اگر به نتیجه برسیم که شایستگی‏ها بین دو نفر یکسان است، حتما از فردی استفاده خواهیم کرد که در ستاد قالیباف کمک کرده اما باید شایستگی هم داشته باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: ما به کسی باج نمی‏دهیم ولی قدرنشناسی هم نمی‏کنیم و اگر کسی ویژگی‏هایش را داشته باشد، حتما از وی استفاده خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
۶۶
۴۱
به نظر بنده و همه آدمهای با انصاف هر کس دست به افشاگری بزند خیانت کرده است. زیرا او اگر خلافی را مشاهده کرده است چرا همان وقت سکوت کرد و افشاگری نکرد؟ چرا گذاشت برای وقت انتخابات؟ آیا این چیزی غیر از خیانت است؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها