کد خبر: ۱۳۹۲۵۱
زمان انتشار: ۰۱:۲۹     ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
رجبی:
عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین گفت: مقصود آیت الله یزدی در صدور بیانیه حمایت جامعه مدرسین از ولایتی نبوده و این نظر تنها رای اکثریت اعضای حاضر در جلسه غیر رسمی بوده است.

به گزارش 598، حجت‌‌الاسلام‌ و المسلمین‌ محمود رجبی عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به بیانیه رسمی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  در حمایت از ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت:آیت الله یزدی یکی از استوانه‌های انقلاب هستند و احترام ایشان بر همگان واجب است. اما آنچه که از نامه ایشان در رسانه‌ها برداشت شده، عین مقصود ایشان نبوده است.

جمشیدی همچنین با بیان اینکه جلسه تشکیل شده برای انتخاب گزینه مورد حمایت جامعه مدرسین در انتخابات، رسمی نبوده است تصریح کرد: در جامعه مدرسین قرار بر این شد که جلسه‌ای تشکیل شود و درباره گزینه مورد نظر جامعه مدرسین تصمیم‌گیری شود. با این حال این جلسه به جلسه فوق‌العاده دیگری موکول شد که این جلسه هم به حدنصاب نرسید و تعداد اعضا به گونه‌ای نبود که مصوبه رسمی در آن انجام شود.

وی افزود: در جلسه فوق‌العاده عده‌ای حضور داشتند که بر انتخاب ولایتی تمایل و گروهی دیگر نظر بر حمایت از جلیلی داشتند و سایر اعضا هم رای ممتنع دادند.

رجبی در ادامه خاطرنشان کرد: همان‌طور که در بیانیه آیت‌ الله یزدی هم آمده رای بر حمایت از ولایتی، نه تنها رای اعضای جامعه مدرسین نیست، بلکه رای اکثریت اعضا هم نیست و این نظر تمایل اکثریت اعضایی است که در جلسه غیر رسمی جامعه مدرسین حضور داشته‌اند که حتی به یک سوم هم نمی‌رسند.

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین در پایان با اشاره به تاکید آیت‌الله یزدی بر حفظ اخلاقیت به رسانه‌ها تصریح کرد: متاسفانه بر خلاف چیزی که آیت الله یزدی از رسانه‌ها درخواست کردند، گروهی از آنها به اشتباه یا به عمد رای تعدادی از اعضای جامعه مدرسین را رای رسمی کل اعضا تلقی کردند و باعث گمراهی شدند. توصیه ما به همه مردم هم این است که با مدنظر قرار دادن شاخص‌ها و معیارهای مقام معظم رهبری، گزینه اصلح را شناسایی کنند و تصمیمی درست در راه حفظ شان نظام جمهوری اسلامی بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها