کد خبر: ۱۳۹۲۱۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
منابع خبری از زخمی شدن معاون ارشد رئیس دستگاه اطلاعات و امنیت قطر در نبردهای شمالی «القصیر» و درمان وی در یکی از بیمارستان‌های خصوصی لبنان خبر می‌دهند.

به گزارش 598، به نقل از خبرگزاری فارس، منابع آگاه به هفته‌نامه فلسطینی المنار تاکید کردند که معاون ارشد رئیس سرویس اطلاعات و امنیت قطر درحال درمان در یکی از بیمارستان‌های خصوصی لبنان است.

این منابع افزودند که معاون ارشد رئیس سرویس اطلاعات و امنیت قطر چند روز پیش بر اثر انفجار یک گلوله توپ شلیک شده از سوی ارتش سوریه به یکی از نقاط شمالی شهر «القصیر» در حالی‌که قصد داشت، از این منطقه به لبنان فرار کند، زخمی شد.

منابع مذکور در ادامه افزودند: حمله غافلگیرانه ارتش سوریه به مناطق شمالی شهر القصیر و رقم زدن سرنوشت نبرد القصیر به سود خود موجب شد تا این مسئول ارشد در دستگاه اطلاعات قطر در چنین تنگنایی قرار گیرد.

براساس اطلاعات امنیتی ویژه، افسر مذکور به دلیل وخامت حال نتوانست برای درمان به خارج از لبنان برای درمان منتقل شود و هم اکنون وی در یکی از بیمارستان‌های خصوصی لبنان و تحت حفاظت بسیار شدید از سوی عناصر امنیتی وابسته به سفارت قطر در بیروت تحت درمان است.

به گفته این منابع، زخم‌های وارد شده به این مسئول ارشد قطری به حدی شدید است که انتقال وی به خارج از لبنان ممکن است، مرگ وی را درپی داشته باشد.

از آغاز بحران در سوریه ، دوحه تلاش کرد با حمایت های مالی و تسلیحاتی از تروریست‌ها نظام سوریه را ساقط کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها