کد خبر: ۱۳۸۴۲۱
زمان انتشار: ۲۱:۵۲     ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در تهران گفت که مناظره امروز هشت کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری رضایت نسبی مردم را جلب کرده و نسبت به مناظره قبلی خیلی بهتر بوده است.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در مناظره امروز فرصت‌های بهتری در اختیار نامزدها قرار گرفت تا بتوانند هم نقد خود را به حوزه فرهنگ بیان کنند و هم رویکردها و راهکارهایشان را برای اصلاح مسائل فرهنگی مطرح کنند.

وی با بیان این‌که نقاط قوت مناظره امروز بیش از مناظره قبل بوده است، تصریح کرد: اگرچه این نوع مناظره بهتر از دور اول مناظره‌ها بود اما هنوز می‌توان روی آن کار کرد تا افراد بتوانند یکدیگر را به چالش بکشانند.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ‌هر چه مباحث در مناظره‌ها چالشی‌تر باشد و بحث‌ها چندجانبه شود بهتر است تا این‌که افراد بخواهند به صورت یک طرفه مسائلی را مطرح کنند که این کار را در سخنرانی و فیلم تبلیغاتی‌شان هم می‌توانند انجام دهند.

نقوی‌حسینی با بیان این‌که مناظره امروز بحث‌برانگیزتر از مناظره پیشین بوده است، گفت: هر چه این بعد جدی‌تر شود هم افراد می‌توانند توانمندیشان را در مباحثات نشان دهند و هم مردم می‌توانند به نتایج دقیق‌تری برسند.

رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در تهران در پایان تصریح کرد که بهتر است در مناظره سوم کاندیداها بیش از مناظره امروز کاندیداها به نقد کشیده شوند و فرصت نقد یکدیگر را داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها