کد خبر: ۱۳۸۰۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
باور کنید که برخلاف عده‌ای که می‌گویند حسین کعبی تمام شده، چندین تیم خوب مرا می‌خواستند اما من دیگر دوست ندارم زیاد از خانواده و شهرم دور باشم. برای همین اینجا را انتخاب کردم

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – حتی اگر بگویید او آن بازیکن درخشان گذشته نیست اما اسم کعبی هنوز کار می کند آن قدر که در روزهای اول نقل و انتقالات تیمش را پیدا کند. مصاحبه سایت گل با کعبی را بخوانید:

حسین آقا قراردادت را استقلال خوزستان بسته‌ای؟

بله من کارهای قراردادم را انجام داده‌ام و فقط مانده که آن را ثبت کنم و خوشحالم از اینکه به شهر خودم اهواز برگشتم و امیدوارم بتوانم برای این تیم مفید باشم.

علت اینکه این تصمیم را گرفتی چه بود؟

من در نیم فصل سال قبل هم می‌خواستم به پیکان بروم و با ویسی کار کنم اما این اتفاق نیافتاد و حالا قسمت شد که به پیش ویسی بیایم چرا که عبداله به بازیکن بها می‌دهد و برای بازیکن جانش را می‌دهد و علاوه بر آن این تیم شهر خودم است و دوست داشتم در شهر خودم فوتبال بازی کنم.

پیشنهادات دیگر هم داشتی؟

باور کنید که برخلاف عده‌ای که می‌گویند حسین کعبی تمام شده، چندین تیم خوب مرا می‌خواستند اما من دیگر دوست ندارم زیاد از خانواده و شهرم دور باشم. برای همین اینجا را انتخاب کردم و به همه می‌گویم حسین کعبی تمام نشده است. و امسال می‌خواهم با استقلال در لیگ کارهای خارق‌العاده‌ای انجام دهیم و شگفتی‌ساز شویم.

مثل اینکه سهراب بختیاری زاده هم قراردادش را با استقلال خوزستان بسته است؟

بله این خیلی خوب است. سهراب بازیکن بزرگی است که کنارش احساس راحتی می‌کنم و با وجود عبداله خیلی راحت کارم را ادامه می‌دهم. اگر خدا بخواهد کار رضا عنایتی هم امروز ، فردا تمام می‌شود و به استقلال می‌آید تا تیمی قدرتمند را بسازیم تا بتوانیم در لیگ موفق شویم.

از نفت آبادان صحبتی نداری؟

بهتر است در این مورد صحبتی نکنیم. فقط این را بگویم که نفت اسیر حاشیه شد وگرنه تیم ما تیم خوبی بود که می‌توانستیم راحت در لیگ بمانیم. حاشیه‌ها و نبودن همدلی در مجموعه نفت این تیم را به دسته پایین‌تر برد.

به عنوان بازیکن سابق تیم ملی نظرت در مورد بازی با قطر چیست؟

زمانی با تیم دوم و سوممان این تیم‌ها را به راحتی می‌بردیم. با اینکه بهترین نتایج را می‌گرفتیم آن موقع همش از ما انتقاد می‌شد، حالا که من نیستم. علی دایی هم نیست بروید بازی را ببرید. فوتبال ما از قطر خیلی قوی‌تر است. چرا باید روبه‌روی قطر استرس بگیریم. آرزو می‌کنم تیم ملی به جام جهانی برود چون برای کل فوتبال و فوتبالیست‌ها خوب است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها