کد خبر: ۱۳۸۰۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
رئیس کمیته دانشگاهیان جلیلی از آماده شدن برنامه حوزه علم و فناوری جلیلی از سوی کمیته دانشگاهیان وی خبر داد و گفت: امروز جوانان نسل سوم و چهارم به چهره‌ای نیاز دارند که منطبق بر آرمان‌های انقلابی آنها باشد.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، رضا روستا ‌آزاد رئیس دانشگاه شریف و مسئول کمیته دانشگاهیان جلیلی صبح امروز (دوشنبه) با حضور در جمع اساتید حامی جلیلی ضمن گرامیداشت ایام ارتحال حضرت امام و سالگرد 15 خرداد، اظهار داشت: حرکت ملت باید بر اساس یک مدل صحیح صورت گیرد طوری که ظرفیت‌های عظیم نهفته، فعال شود، از این رو انتخاب رئیس جمهور بسیار مهم است.

روستا آزاد با اشاره به لزوم استفاده از تجربیات سه دهه گذشته خاطرنشان کرد: روش‌های اجرایی‌ برخی از مدیران با اینکه افراد متدینی بودند، اسلامی نبود و کسانی که از عوامل اصلی پیروزی انقلاب به شمار آمده و سختی‌های بسیار کشیده و برای انقلاب خون هدیه کرده بودند در دوره این افراد در سختی قرار گرفتند.

رئیس کمیته دانشگاهیان جلیلی به ظهور جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب که وفادار به حضرت امام (ره) هستند، اشاره کرد و ادامه داد: این جریان اجتماعی امروز یک واقعیت جدی و انکارناپذیر است و برای تجسم عینی آن نیاز به حضور رئیس جمهوری است که منطبق بر این نحله فکری باشد.

وی با بیان اینکه ما در دوره‌های اخیر با حاکمیت اصولگرایان در مدیریت کشور تجربیات خوبی به دست آورده‌ایم، خاطرنشان کرد: البته این مدل نیز به صورت کامل مدون نشده بود و نقصان‌هایی داشت چرا که هنوز در حال شکل‌گیری است، اما ما در این دوره تجربه خوبی از مردم در مردم‌سالاری دینی را مشاهده کردیم.

روستاآزاد به انتخابات حساس یازدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: این نحله فکری و جریان پرشور به دنبال رئیس جمهوری ولایت‌مدار و برخوردار از خلق نیکوست.

رئیس کمیته دانشگاهیان جلیلی تاکید کرد: در حالی که 8 نامزد شایسته برای عهده‌داری این مسئولیت بزرگ اعلام آمادگی کرده‌اند، وقتی که ما مطالبات را با آنها تطبیق می‌دهیم به جرأت می‌توان گفت بدون تردید هیچ گزینه‌ای جز سعید جلیلی شایستگی این جایگاه را ندارد و با وجود اینکه وی دیر به صحنه آمد اما خدا را شاکریم که با ظرفیت فوق‌العاده‌ای وارد صحنه شد و راه یکساله را در عرض چند هفته طی کرد.

وی در پایان با اشاره به تدوین برنامه اقتصادی جلیلی از سوی اساتیدی درخشان، از آماده شدن برنامه حوزه علمی و فناوری جلیلی برای دولت یازدهم خبر داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها