کد خبر: ۱۳۷۷۰
زمان انتشار: ۱۷:۱۵     ۱۷ خرداد ۱۳۹۰
دومين مصاحبه مطبوعاتي رييس‌جمهور در سال 90 با حضور خبرنگاران داخلي و خارجي در سالن شهيد بهشتي نهاد رياست جمهوري آغاز شد.

به گزارش ايسنا دكتر محمود احمدي‌نژاد در ابتداي سخنان خود با بيان اين‌كه حركت عمومي كشور در جهت پيشرفت و در جهت عدالت و عزت مردم است به برنامه‌هاي گوناگون دولت در جهت پيشرفت و سازندگي كشور اشاره كرد و گفت: برنامه‌هاي دولت بسيار گسترده است.

رييس‌جمهور در ادامه به چندين برنامه‌اي كه در دستور كار دولت است اشاره كرد و افزود: عزم دولت پيشرفت علمي كشور است و در اين راستا سرمايه‌گذاري‌هاي مناسبي را انجام داده است، از جمله در زمينه توليد علم و در واقع حركت در راستاي علم جزء برنامه‌هاي دولت محسوب مي‌شود.

رييس‌جمهور همچنين تكميل حلقه‌هاي زيرساختي كشور را از ديگر برنامه‌هاي دولت عنوان كردند و با اشاره به تلاش‌ها و پيشرفت‌هاي صورت گرفته در زمينه‌هاي عمراني در كشور گفت: امسال تلاش داريم در اين زمينه دو برابر سال گذشته فعاليت انجام دهيم و اعتبارات لازم در بودجه پيش‌بيني شده است.

احمدي‌نژاد همچنين از ديگر برنامه‌هاي دولت را توسعه توليد كشور عنوان كرد و با اشاره به عزم دولت در راستاي ايجاد اشتغال، گفت: ما تلاش داريم كه از لحاظ نرخ بيكاري به حداقل لازم برسيم و اين نرخ را تا حداقل لازم كاهش دهيم.

احمدي‌نژاد همچنين به تلاش دولت در راستاي اجراي اصل 44 قانون اساسي و تلاش‌هايي كه در اين ارتباط صورت گرفته است اشاره كرد و گفت:‌ از برنامه‌هاي ديگر دولت مسكن است .

وي با اشاره به برنامه‌هاي دولت در زمينه مسكن اظهارداشت: طرح مسكن مهر يك طرح مسكن است و ما مي‌توانيم شرايطي را فراهم كنيم كه آحاد ملت ايران در يك خانه فراخ و مناسب زندگي كنند.

رييس‌جمهور همچنين به طرح آتيه مهر اشاره كرد و گفت: دولت اين طرح را دنبال مي‌كند، البته مشكلات و نواقصي وجود داشت كه در حال برطرف كردن آن هستيم و انشاءالله اين طرح به صورت گسترده اجرا شود و ما معتقديم كه هر كسي در ايران متولد مي‌شود، بايد داراي يك آينده مطمئن باشد و ما سعي مي‌كنيم به اين سمت برويم و اين تكليف دولت و خانواده‌هاست.

احمدي‌نژاد همچنين به عزم دولت به كوچك‌سازي دولت اشاره كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها