کد خبر: ۱۳۷۶۷۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
رضایی در سپیدان:
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر به انتقاد از مناظره روز جمعه پرداخت و گفت: آن مناظره نبود، بلکه گفت‌وگو بود.

به‌گزارش 598 به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، محسن رضایی در جمع مردم سپیدان در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه شهرستان سپیدان از شهرستان‌های متمدن و با فرهنگ ایران اسلامی است، گفت: شهرستان سپیدان بالای 400 نفر شهید دارد و معلوم است که برای جان‌فشانی در راه اسلام و کشور تلاش زیادی کرده است.

وی افزود: بعضی‌ها سختی‌ها را بازگو و مدام سیاه‌نمایی می‌کنند، اما این اشتباه است، ما در کشور گرانی داریم، فشار اقتصادی داریم، اما اینها قابل عبورند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: من در مناظره تلویزیونی دیروز که البته مناظره نبود و گفت‌وگو بود، گفتم که 45000 تومان یارانه خرداد امسال برابر با 15000 تومان خرداد پارسال است.

رضایی با بیان این مطلب که ساختن سد و نیروگاه کاری را درست نمی‌کند و دردی را دوا نمی‌کند؛ تأکید کرد: اگر درآمد در شغل مردم درست نشود، نتیجه‌اش ورود به شهرهای بزرگ و بیکاری است؛ ای‌کاش قبل از آنکه به فکر جاده و مدرسه می‌افتادند صنایع تبدیلی و کارخانه‌ها را در روستاها احداث می‌کردند.

وی افزود:هم‌اکنون شصت درصد آب این کشور هدر می‌رود  و تنها چهل درصد آب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اضافه کرد: موقعی که کشت سنتی را به کشت صنعتی تبدیل کنیم موجب رونق کشاورزی و پیشرفت می‌شود؛ هم‌اکنون قیمت گندم را 460 تومان اعلام می‌کنند بعد به 520 تومان می‌رسانند سپس گندم‌های بی‌کیفیت را به مرغ‌داری‌ها می‌دهند بعد از استرالیا و برزیل به‌قیمت 900 تومان گندم وارد می‌کنند.

رضایی تصریح کرد: چرا 400 تومان باقی‌مانده به دست کشاورزان نرسد تا با کیفیت بهتر گندم به‌عمل آورند؛ اگر این کارها انجام شود روستائیان آواره نمی‌شوند و به شهرها مهاجرت نمی‌کنند.

وی خطاب به مردم سپیدان گفت: شما مردم سپیدان و یاسوج که کنار ذخایر عظیم زاگرس هستید و نقاط گردشگری و آب و هوای خوب دارید در واقع مانند کسانی هستید که بوی کباب را می‌شنوید اما نمی‌توانید از آن بخورید؛ این مسئله باید حل شود؛ وقتی تمام توجهات به‌سمت تهران می‌رود و بین شهرستان‌ها تبعیض وجود دارد باید برای این مسائل فکری کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به انتقاد از شعارهایی که از سوی دولت‌های گذشته مطرح شده بود پرداخت و افزود: 25 سال است که دولت‌های مختلفی با دلسوزی آمده‌اند و خواسته‌اند کارهای زیادی بکنند و شعارهای زیادی هم دادند اما نتوانستند به شعارهای‌شان عمل کنند؛خیلی‌ها زاگرس را نمی‌شناسند بعضی‌ها حتی نمی‌دانند زاگرس و مردمانش چگونه‌اند؛ باید کاری کنیم که شعاردادن تمام شود و عمل کنیم.

رضایی به اهمیت گردشگری اشاره کرد و گفت: گردشگری را جدی می‌گیرم. گامهایی برای ساخت هتل برمی‌دارم و پشتیبانی و نظارت می‌کنم تا مشاغل در این زمینه به‌وجود آید؛ صنایع تبدیلی را به سپیدان می‌آورم و یارانه سبز پرداخت می‌کنم.

وی گفت: مرد است و حرفش؛ اگر کسی حرفی زد و عمل نکرد، یعنی مرد نیست.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: به‌خلاف آقایان دیگر من شش هفت ماه است که به شهرهای مختلف سفر می‌کنم و در ریز وضعیت مردم شهرهای مختلف قرار می‌گیرم و سخنان من هم با علم و هم با عمل است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها