کد خبر: ۱۳۷۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۱۷ خرداد ۱۳۹۰
خواب خرگوشی متولیان فرهنگی و الگو برداری غلط از غرب:
آخر این هفته تالار وحدت ميزبان دو گروه موسيقي خواهد بود به طوري كه 19 خرداد گروه «شيفتگان دل» به سرپرستي «هايده كيشي پور» استاد رقص ایرانی! با 40 دنسر زن به روي صحنه مي‌روند و 20 خرداد کنسرت سیمین غانم خواهد بود. برگزاری این دو کنسرت با حضور یکی از دنسرهای معروف آن هم با نیت برگزاری کنسرت خیریه از نکات قابل تامل برگزاری این چنین مراسم های خیریه می باشد.
چندی است که موسسات خیریه مختلف در کشور با الگو برداری از موسسات و بنیاد های خیریه  غربی و آمریکایی از طریق روش های غیر اخلاقی و اسلامی اقدام به جمع آوری اعانه برای مستمندان می نمایند.

عدم اطلاع از آسیب های فراوان اخلاقی و فرهنگی که این امور به اجتماع وارد می کند خود سبب تشدید این گونه فعالیت ها شده است.

سرویس فرهنگی پایگاه 598، محمد حسن رضائی/ آخر این هفته تالار وحدت ميزبان دو گروه موسيقي خواهد بود به طوري كه 19 خرداد گروه «شيفتگان دل» به سرپرستي «هايده كيشي پور» استاد رقص ایرانی! با 40 دنسر زن به روي صحنه مي‌روند و به اجراي حركات موزون سنتی مي‌پردازند.

بنابراين گزارش، سيمين غانم از خواننده های معروف پیش از انقلاب نیز که چندي پيش كنسرت خود را در تالار وحدت برگزار كرده بود به همراه گروهش 20 خرداد ماه در همين تالار به روي صحنه مي‌رود.

برگزاری این دو کنسرت با حضور یکی از دنسرهای معروف آن هم با نیت برگزاری کنسرت خیریه از نکات قابل تامل برگزاری این چنین مراسم های بظاهر خیریه می باشد.

البته در مقال قصد پرداختن به موضوع برگزاری کنسرت ویژه بانوان، را نداریم. بلکه هدف پرداختن به نفس عمل رقص و آواز  خوانی برای جمع آوری اعانه برای مستضعفین است که از منظر شرع و عرف کاری غیر قابل توجیه می باشد.

سیره اهل بیت(ع) برای کمک به مستمندان با معیارهای اخلاقی و اسلامی مطابق بوده و ترویج فرهنگ انفاق و یاری مستمندان توام با ایثار و اخلاص و بدور از هرگونه آلودگی مادی بوده است. و ترویج و اشاعه ی این فرهنگ آلوده ی غربی برای هدف نیک انفاق با معیار های اسلامی و آموزه های دینی قابل جمع شدن نیست.

اینگونه برنامه ها که در موسسات خیریه غیر دولتی جدیداً در حال شکل گیری است، نیازمند نظارت و برنامه ریزی بیشتر و هدفمند تری از سوی نهاد های مربوطه می باشد تا امر خدا پسند انفاق و نیکی به خلق، مورد سو استفاده عده ای قرار نگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
عجول نباش 598. نرم نرمک
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
یهو جنیفر لوپز را دعوت کنید به خاطر فقرا . مطمئن باشید استقبال خوبی صورت خواهد گرفت.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۱ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
جای بسی تاسف دارد . متولیان عرصه فرهنگ کلاه خود را یک پله بالاتر قرار دهند.
پاسخ
ناشناس
SWEDEN
۰۰:۳۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
Salam va khoda ghovat be moslemin ,inshallah agha emame zamanman nasle in ajayib khelghat ra az royi zamin bardarad ke agar ghabele hedayit bodan dar chenin zamani tan be rosvai nemidadan
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
خدا باعث و بانیشو لعنت کنه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
اشکالی نداره که؟ کی گفته رقص و آواز بده؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۸ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
باید برم ببینم بعد اظهار نظر میکنم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها