کد خبر: ۱۳۷۱۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۰۹ خرداد ۱۳۹۲
جنبش حماس اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی مبنی بر بازداشت رهبران، شخصیت‌های برجسته و اسرای آزاده فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش 598، به نقل از خبرگزاری فارس، حماس در بیانیه‌ای مسئولیت کامل سلامت رهبران و شخصیت‌های معتبر فلسطین را متوجه دشمن صهیونیستی دانسته و نسبت به هرگونه عواقب و پیامدهای حمله و تعدی به آن‌ها شدیدا هشدار داد.

این جنبش تاکید کرد که سیاست بازداشت رژیم صهیونیستی هرگز موجب دور شدن رهبران و چهره‌های برجسته جامعه فلسطین از مبارزات و دفاع از حقوق و مقدسات فلسطین نخواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش حماس همچنین از تشکیلات خودگردان در رام الله و سرویس‌های امنیتی وابسته به آن دعوت کرد به همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی پایان داده و موضع ملی قاطعانه‌ای را در دفاع از رهبران و فعالان جامعه فلسطین اتخاذ کنند.

حماس همچنین از سازمان‌های مدافع حقوق بشر نیز دعوت کرد دشمن صهیونیستی را به منظور آزادی تمامی اسرای بازداشت شده در زندان‌های این رژیم و پرده برداشتن از جنایت‌های مستمر و وحشیانه آن علیه اسرای فلسطینی تحت فشار قرار دهند.

در همین راستا نظامیان صهیونیست بامداد دیروز به اردوگاه الجلزون در استان رام‌الله یورش برده و «سعید نخله» (ابوعلاء) 55 ساله از رهبران جهاد اسلامی و نماینده آن در کمیته ملی و اسلامی را پس از یورش به منزل وی بازداشت کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها