کد خبر: ۱۳۶۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۱۶ خرداد ۱۳۹۰
رئیس انجمن آزادی قدس در برلین شخصیت تاثیرگذار امام خمینی (ره) را علت اصلی شیعه شدن خود عنوان کرد.

"یورگن گراسمان" رئیس "انجمن آزادی قدس" آلمان در گفتگو با پانا گفت: من از سال 1978 به دانشجویان ایرانی در تهیه پلاکارد و پخش اعلامیه های امام که در آن زمان در پاریس بود کمک می کردم، در آن سالها من مسلمان بودم اما هنوز شیعه نشده بودم.

وی افزود: زمانی که امام خمینی به اروپا آمد من از طریق یکی از دوستان ایرانی ام با رهبری ایشان آشنا شده و بدلیل تاثیر شخصیت بزرگ ایشان  شیعه شدم. گراسمان در تشریح شخصیت امام خمینی(ره) اظهار داشت: در مورد شخصیت ایشان همین جمله را می توانم شاهد بیاورم که گفتند "رهبر من آن طفل 13 ساله ای است که خود را برای اسلام قربانی کرد" و این جمله عمق شخصیت آن مرد بزرگ و واقعیت اسلام را به خوبی نشان می دهد.

وی با تاکید بر لزوم ادامه مقاومت اسلامی در سرزمینهای اشغالی یادآور شد: همانطور که امام خمینی گفت صهیونیستها هیچ قدرتی نداشته و سلاحشان در جهان رسانه است، آنها با این سلاح به خانه های مردم حمله کرده و نسلهای جوان را هدف قرار می دهند.

رئیس انجمن آزادی قدس افزود: آنها در اخبارهایشان دائما دم از تروریسم و ارتباط آن با اسلام می زنند در حالی که تروریست های واقعی اسرائیل و آمریکا و گروه هایی که آنها حمایت می کنند از جمله وهابی ها و طالبان و ده ها گروه دیگر هستند، اما صهیونیست ها می کوشند این موضوع را وارونه جلوه دهند.

به اعتقاد این فعال آلمانی مشکل اصلی آمریکا و اسرائیل ملتهایی اند که حاضر نیستند تن به سلطه آمریکا و همپیماناش دهند.

وی در مورد کشورهایی نیز که دچار دخالت های آمریکا و اسرائیل هستند خاطرنشان کرد: همانطور که امام خمینی گفت آنها باید مقاومت کرده و اتحاد خودشان را حفظ کنند تا از این طریق بتوانند بر اشغالگران و مداخله جویان پیروز شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها