کد خبر: ۱۳۶۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۱۶ خرداد ۱۳۹۰
"نقی" نقش اول سریال "فیس بوک"
جلبک ستیز نوشت :



 "نقی" نقش اول سریال "فیس بوک"


سال 1384، سومین روز از ماه اسفند، خبر تخریب حرمین عسکریین گوش به گوش می پیچد...

آسمان دل شیعیان ابری می شود و صحن حرمین عسکریین با اشک چشم منتظران منجی آبیاری می گردد.

هتک حرمت به مقام والای امامان شیعه، از دیر باز از جانب وهابیت و بهاییت بوده و هست، که شیعیان را خاری در چشمان خود می دانند.

تخریب حرمین عسکریین، اهانت به قرآن، نقاشی و کاریکاتور پیامبر(ص) و ... گوشه ای از فعالیت های وهابیون و بهاییون برای ترویج شیعه ستیزی و هتک حرمت امامان شیعه بوده و هست و همچنان ادامه دارد.

بهاییت و وهابیت دشمنان اصلی شیعه هستند؛ که دست در دست هم سعی در براندازی شیعه دارند و نزدیکترین راه را، سست کردن اعتقادات در بین شیعیان می دانند.

نوروز 90، ملت شیعه ایران شاد و خندان از سریالی که شبها، لبخند را میهمان لبان شان می کند؛ اما غافل از اینکه همین سریال مقدمه ای می شود برای هتک حرمت به دهمین اختر تابناک امامت و ولایت!

ادای نام "نقی" نقش اول فیلم، شاید در نگاه اول هتاکانه نباشد و در شب عید فضای خانه هایمان را مملو از شادی و خنده کند؛ اما همین تلفظ ها و تمسخر های یک نام آسمانی، مقدمه ای میشود برای هتک حرمت. ابتدا به نام "نقی" و سپس به صاحب نام.

این روزها وهابیون با تشکیل صفحه ای با نام "کمپین شناساندن امام هادی به شیعیان" کاری نبود که برای هتک حرمت ایشان انجام نداده باشند.


امروز وهابیون نقش "نقی" را بهانه کردند، برای اهانت به امام هادی و فردا از رفتارهای ناپسند روزمره ما، بهانه ای دیگر می یابند برای سوء استفاده!

از زمانی که من و تو به اصطلاح شیعه، نام هایی نظیر "نقی" و "تقی" و ... را نام هایی بی کلاس می پنداریم؛ باید منتظر روزهایی بدتر از این هم باشیم تا به امامان معصوممان اهانت کنند.

از زمانی  که نامهای لاتین بر فرزندان خود می گذاریم و به فراموشی سپرده می شود نام و مرام امامان شیعه، باید به انتظار نشست و دید فعالیت های شبانه روزی دشمنان شیعه -همچون و هابیون و بهاییون - را که برای نابودی مقدسات شیعه، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

باید برای اصلاحات از خود شروع کنیم!

ضرب المثلی هست که می گوید: حرمت امام زاده به دستان متولی اش هست.

اگر من و تو برای نام "نقی" و "تقی" و .. احترام قائل باشیم، دشمن جرات هیچ هتک حرمتی، به مرام امامان را به خود نخواهد داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
seyed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
۰
۰
786
اذکرانشاءالله والامر بیدالله
ایکاش مردم فهیم وبویژه نخبگان ما انقدر بصیرت پیدا کنند تا ردپای حضور دشمنان اعتقادات تشیع را تشخیص داده و از نفوذ انها ممانعت نمایند .
اگر کسانی که در جنگ نرم فعالیت دارند به خاطر داشته باشند ، از همان روزهای ساخت سریال پایتخت ، در فضای اینترنت بصورت هدفمند ، حرام زاده گان به ساحت مقدس امام علی النقی ع جسارت نموده و با کاریکاتور و نوشتارهای خود ، سعی در تزریق این باور داشتند که اعتقادات تشیع ، همانطور که مهره سوخته نفوذی یهود(سروش) میگوید شخصیتهایی خاص و ویژه نبوده وبا سیاست تست وحرکت (بعنوان مثال در قضیه جسارت به بارگاه حضرت ابوالفضل وامام علی ع ، اگر بصیرت مرجعیت در پیاده روی به سمت حرم این بزرگواران وتبعیت مردم از انها صورت نمی گرفت.....ویا در قضیه مربوط به سلمان رشدی اگر واکنش امام بصیرمان نبود ویا در جسارت شاهین نجفی به ساحت امام علی النقی وهمچنین جسارت به ساحت پیامبر اعظم ص وسوزاندن قران ، اگر واکنش مسلمانان نبود) سعی در تست نمودن مردم داشته واگر ما را سیب زمینی بی رگ ببیند انموقع قدم بعدی را بر خواهد داشت.
یکی از بدترین زهر وسمی که کشنده وخطرناکتر از هر حربه دیگر دشمن می باشد ، استفاده از سلاح التقاط است تا با بالابردن قران برسر نیزه ، شخصی همچون علی ع بعنوان قران ناطق ، را زمینگیر نمایند......که خداوند منان در قران کریم در مورد التقاطی ها که خود را مصلح معرفی میکنند در ایات ابتدائی سوره بقره با سه تاکید میفرماید:الا انهم هم المفسدون... وانها را فاسد می خواند .
موضوعات فیلم پایتخت بسیار جالب و بدیع و زیبا است بطوری که مخاطب از لابلای ان متوجه کدهای نویسنده (انشاءالله عوامل ساخت وبازیگران ان از این امرمستثنی باشندوچوب کم معرفتی خود را بخورند) منافق ان نشده وبا همین حربه التقاط ، مخاطب را به اشتباه وبیراهه میکشاند....
استفاده از نام هایی که به نحوی به معصوم برمیگردد، حریم دارد ودلیل توصیه اهل بیت به دعوا نکردن دختری که نام فاطمه بر او نهاده شده ، تکریم ویاداوری همین موضوع است واینکه در علم حروف هر حرف وکلمه بار معنایی خاص خودش را دارد وحال ما در صدا وسیمای التقاطی خود ، زهر را در لابه لای بسیاری از نوشیدنی های گوارا به خورد بیننده خود داده ، درحالیکه اگرکدهای دشمنان را بشناسیم ، بسیاری از کارتون وفیلم وسریالها وبویژه نوع وارداتی ان از این موضوع مستثنی نبوده وانتظاری از انها نمی رود وحال انکه کمتر کسی است که جسارت به نام مولایمان را بویژه در گذشته وحتی همین ایام ،در خصوص فیلم پایتخت، نشنیده باشد و محیط های مدرسه محل خوبی برای رصد این موضوع میباشد...حتی وقتی برای خرید میوه شب عید به بازار رفته ومتوجه صدای نخراشیده وکم معرفت عامل فروشی که برای خنداندن دوستان خود از لفظ نقی مایه می گذارد و...... وجالب انکه ارام ارام چهره خبیث نویسنده اشکارتر میشود وانهم استفاده از نام نقی وفامیل معمولی در کنار هم میباشد.....
خدا جان ناقابل ما را فدا کند ودر مقابل جسارت به شان معصوم وحتی مومنین ومومنات را نبینم و ای کاش در جسارت به حضرت عیسی وموسی ع نیز مردم مسلمان به خیابانها میریختند تا عالمیان متوجه کامل بودن دین اسلام وبویژه تشیع شده وزمینه برای فراگیر شدن ان بیش از پیش مهیا میگردید....
ایکاش مفهوم زیارت جامعه کبیره بیش از این در صدا وسیما برای مردم تبیین میشد تا درک کنیم شخصیت امام با ما از زمین تا اسمان تفاوت دارد و از کمترین مراتب وجود امام ، بالاترین مراتب وجودی ما خلق شده است.
کم معرفتی ما موجب اشاعه اصطلاحاتی مانند کوچه ...چپ- جواد- ....کچل-و.......گردیده است وحال انکه بعد از این وعلم بر موضوع ،عدم اعلام موضع ما ، در این خصوص شراکت ما را نشان خواهد داد.......
یاعلی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها