کد خبر: ۱۳۶۳۷۷
زمان انتشار: ۰۰:۰۳     ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
«آقای جلیلی به موضوعات و مسائل کشور مسلط است و برای حل آنها ایده و نگاه خاصی دارد که در دیگران نیست و وعده بی‌پشتوانه نمی‌دهد و تلاش نکرده با یک چهره کاریکاتوری و تصنعی و تقلبی از خود نشان دهد».

حجت‌الاسلام حمید رسایی در واکنش به برخی شایعات مبنی بر کناره‌گیری سعید جلیلی از عرصه انتخابات به نفع قالیباف به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: مقام معظم رهبری در اولین روزهای سال جاری در تبیین شاخصه‌های رئیس‌جمهور آینده در سخنرانی مشهد، با ظرافت به نکته مهمی اشاره داشتند و فرمودند رئیس‌جمهور آینده باید از محاسن دولت فعلی برخوردار و از معایب آن دور باشد.

 

وی افزود:‌ این سخن رهبر انقلاب به خوبی نشان داد کاندیدای مطلوب از نگاه ایشان فردی است که بتواند روند دولت نهم را پیگیری کرده و از حاشیه‌های دولت دهم دور باشد.

 

رسایی اضافه کرد: این جمله رهبر انقلاب به صراحت نشان داد که حلقه انحرافی و برخی رفتارهای شخصی رئیس فعلی دولت آسیب‌زا است و نباید ادامه یابد و در حقیقت آنچه برای ایشان مهم است استمرار گفتمان انقلاب، مقاومت و پیشرفت است.

 

این نماینده مجلس گفت: در میان کاندیداهای فعلی گزینه‌ای که از محاسن و شاخصه‌های رئیس‌جمهور در سال‌های اخیر برخوردار و از معایب آن دور است، شخص آقای دکتر جلیلی است که البته این موضوع را جریان تخریب‌گر وی نیز به خوبی درک کرده‌ و به همین دلیل هجمه‌ها در روزهای اخیر به وی، نسبت به قبل افزایش یافته است.

 

رسایی در عین حال گفت که این تخریب‌ها هیچ تاثیری در بدنه رای جلیلی ندارد بلکه این بدنه رای را منسجم‌تر و در تحقق اراده خود پرتلاش‌تر می‌کند.

 

وی ادامه داد: جلیلی در همین چند روز که وارد صحنه انتخابات شده با رفتار صادقانه، شجاعت و بی‌ادعا بودنش را به مردم نشان داده و از برنامه دیشب وی این برداشت را پیدا کردند که مدیری واقع‌بین است.

 

« آقای جلیلی به موضوعات و مسائل کشور مسلط است و برای حل آنها ایده و نگاه خاصی دارد که در دیگران نیست و وعده بی‌پشتوانه نمی‌دهد و تلاش نکرده با یک چهره کاریکاتوری و تصنعی و تقلبی از خود نشان دهد».

 

این فعال سیاسی اظهار داشت: جلیلی به دلیل ایستادگی در مهمترین پرونده خارجی نظام اسلامی به نماد عزت در بدنه عمومی کشور تبدیل شده و به دلیل افزایش محبوبیت وی نیز برخی رسانه‌ها شایعه کناره‌گیری‌اش به نفع آقای قالیباف را مطرح می‌کنند.

 

رسایی افزود: نگاه آقای جلیلی با نگاه آقای قالیباف به مسائل کشور کاملا متفاوت و در مواردی هم متضاد است که از جمله آنها می‌توان به موضوع هولوکاست اشاره کرد.

 

وی ادامه داد: در نگاه به قدرت و رسیدن به آن نیز جنس جلیلی با قالیباف بدیهی است که یکی نیست و آقای جلیلی اهل سیاست‌بازی نیست.

 

این نماینده مجلس بر همین اساس تاکید کرد که جلیلی به دلیل آنکه از جنس مقاومت است و حمایت جریان مقاومت و پیشرفت را دارند در صحنه می‌مانند و اگر قرار بود به نفع کسی کنار برود، اصلا کاندیدا نمی‌شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها