کد خبر: ۱۳۶۱۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
در قبال کمک اسرائیل به تروریستهای مجروح در سوریه؛
منابع آگاه خاطر نشان کردند؛ عربستان و قطر از جمله کشورهای عربی هستند که از این اقدام صهیونیستها تشکر و قدردانی به عمل آوردند و بلکه برای همین منظور میلیونها دلار به حساب رژیم صهیونیستی واریز کردند تا در حقیقت از خدمات رسانی آنان برای مداوای تروریستهای مجروح شده در خاک سوریه و همچنین حمایت نظامی تل آویو از این گروه ها قدردانی کرده باشند.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، سران دوحه و ریاض برای تشکر و قددرانی از کمک صهیونیستها به گروه های تروریستی در سوریه به ویژه خدمات رسانی آنان در زمینه بیمارستانی و پزشکی به تروریست های مجروح، میلیونها دلار به حساب تل آویو واریز کردند.

هفته نامه فلسطینی با اعلام این خبر نوشت: سران دیکتاتور عرب که برای براندازی نظام سوریه با همکاری کشورهای غربی دسیسه چینی کرده بودند، در تلاششان برای ضربه زدن به امنیت و ثبات ملت سوریه، دست نیاز به سوی صهیونیستها دراز کرده اند هرچند که صهیونیستها نیز با آنان در این توطئه شریک بودند اما به طور مشخص آنان از سران اسرائیلی درخواست کمک کردند تا بتوانند به اهداف شوم خود در این کشور دست یابند.
 
در این باره منابع آگاه اعلام کردند که حجم کمک هایی را که صهیونیستها به گروه های تروریستی سوریه ارائه می کنند، حتی نمی توان آن در خیال گنجاند. از طرف دیگر اسرائیلی ها ، نیاز گروه های تروریستی را به ابزار و ادوات جنگی نیز بر طرف می کنند.
 
ارائه خدمات پزشکی و بیمارستانی به تروریستهایی که در سوریه مجروح شده اند، از دیگر اقدامات سران تل  آویو برای حمایت از توطئه براندازی "بشار اسد" رئیس جمهوری سوریه به شمار می رود. البته بنابر اطلاعات دریافتی این نوع کمک صهیونیستها به گروه های تروریستی به بیش از هفت ماه پیش برمی گردد  یعنی آن زمان که آنان در یکی از پادگان های نظامی شان در منطقه جولان اقدام به تاسیس یک بیمارستان نظامی کردند و گروه هایی از ارتش رژیم صهیونیستی مسئولیت هماهنگی برای انتقال تروریستها را به سرزمین های اشغالی و بعد از آن به بیمارستان مذکور برعهده داشتند.
 
حتی صهیونیستها البته با حمایت سران دیکتاتور عرب اقدام به ارسال سلاح و مهمات به گروه های تروریستی در سوریه می کرده و می کنند.
 
در همین حال منابع آگاه خاطر نشان کردند؛ عربستان و قطر از جمله کشورهای عربی هستند که از این اقدام صهیونیستها تشکر و قدردانی به عمل آوردند و بلکه برای همین منظور میلیونها دلار به حساب رژیم صهیونیستی واریز کردند تا در حقیقت از خدمات رسانی آنان برای مداوای تروریستهای مجروح شده در خاک سوریه و همچنین حمایت نظامی تل آویو از این گروه ها قدردانی کرده باشند.
 
در این میان کادرهای امنیتی مختلفی میان رژیم صهیونیستی و دوحه و ریاض تشکیل شده است تا برای انجام عملیات خرابکارانه علیه سوریه هماهنگی هایی را با یکدیگر به عمل آورند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها