کد خبر: ۱۳۶۰۷۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
پیشکسوت فوتبال پس از حضور در تمرین تیم ملی از لزوم حمایت از این تیم در مقطع کنونی صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد مایلی‌کهن در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه باید از تیم ملی حمایت کنیم. در مقطع خاصی هستیم که تیم ملی نیاز به حمایت دارد. امروز همه برای همین کار به اینجا آمده‌ایم. بازی سختی با قطر داریم و باید خیلی باهوش کار کنیم.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که اخیرا با کفاشیان داشتم، به او گوشزد کردم که در بازی با قطر باید مراقب حاشیه‌ها باشیم. در این بازی حواشی خیلی مهم‌تر است و باید از همه نظر حواسمان را جمع کنیم.

مایلی‌کهن در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه با کفاشیان درباره تیم ملی جوانان هم صحبت کردید یا خیر، گفت: یک بحث کلی با کفاشیان داشتیم که بیشتر حول تیم ملی می‌چرخید. به هر حال تجربه این کار را داشتم که ممکن است خیلی‌ها از آن آگاه نباشند و این تجربه را به رایگان در اختیار فدراسیون گذاشتم.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال دارد او را روی نیمکت تیم ملی جوانان ببینیم یا خیر گفت: بعید می‌دانم، هرچند که درباره تیم ملی جوانان هم با هم بحث کردیم.

سرمربی سابق تیم ملی همچنین گفت: تمرکز بر روی توانایی بازیکنان فعلی، رمز موفقیت است و نباید با پرداختن به مسائلی نظیر حذف نام مهدی رحمتی برای این تیم حاشیه ایجاد کرد. به هرحال این از اختیارات سرمربی تیم ملی است و ایشان باید درباره این مساله اظهارنظر کند.

مایلی‌کهن درباره بازی با قطر و حضورش در اردوی تیم ملی گفت: امروز در مسافرت بودم، اما وقتی تماس گرفتند و از من خواستند به اردوی تیم ملی بیایم، آمدم. به هرحال حمایت از تیم ملی این نیست که فقط جنبه‌های مثبت را ببینیم. واقعیت امر این است که در برخی مواقع با یک انتقاد کوچک می‌شود از تیم ملی حمایت کرد. حضور ما شاید در کنار تیم ملی بتواند در آستانه بازی با قطر کمک کوچک به تیم ملی باشد.

مایلی‌کهن در باره بازی با قطر گفت: بازی با قطر فوق‌العاده سخت است. ما باید در آن کشور به مصاف میزبانمان برویم و باید از تجربه‌ای که قبلا داشتیم استفاده کنیم. نباید از اسیر حاشیه‌ها شویم.

مایلی‌کهن درباره شکست ایران برابر عمان گفت: موفق نشدم آن بازی را به طور کامل نگاه کنم اما 50- 60 درصد بازیکنان اصلی‌مان در زمین نبودند با این حال فکر می‌کنم نفراتی که در عمان بودند، بازیکنان فوق‌العاده خوبی هستند.

وی درباره خط خوردنش از میانه گزینه‌های پرسپولیس گفت: من عاشق پرسپولیس هستم. در دهه 40 طرفدار این تیم بودم و در بهمن 54 این افتخار را پیدا کردم که به تیم محبوبم بیایم. برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت دارم و حتما یک روز نوبت به ما می‌رسد. اگر در این دنیا نشد، شاید در آن دنیا سرمربی پرسپولیس شدم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها