کد خبر: ۱۳۵۲۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: زنجاني در تماس تلفني گفت نظر نهايي را خود دايي بايد بدهد.
محمدحسين نژاد فلاح درباره پافشاري راه‌آهني‌ها مبني بر اينکه دايي به پرسپوليس نمي‌رود، اظهار داشت:‌ در جلسه روز گذشته همه چيز شفاف برگزار شد ما ابتدا تماسي با بابک زنجاني مالک راه‌آهن گرفتيم اول رويانيان با ايشان صحبت کرد و سپس مالکي.

وي افزود: زنجاني اعلام کرد که اگر دايي بخواهد به پرسپوليس بيايد نمي‌شود با حرف او مخالفت کرد و ما نمي‌توانيم به زور دايي را نگه داريم همه چيز را به خود علي دايي واگذار کرد.

نژاد فلاح ادامه داد: با دايي تماس گرفتيم و او گفت با توجه به فشار هواداران بايد به ميل و خواسته آنها جواب مثبت بدهم و اين موضوع اتمام حجتي بود در تمام اتفاق‌ها.

عضو هيئت مديره سرخپوشان تاکيد کرد: با توجه به اتفاقات بعد از جلسه ساعت 17 به رئيسي‌کيا زنگ زدم و به او گفتم حق با شماست و ما مي‌دانيم که 3 تفاهم‌نامه و قرارداد با دايي امضاء کرديد اما علاقمنديم که به ما کمک کنيد و اين حق انتخاب را به ما و هوادارانمان بدهيد.

وي افزود: ما طبق نظر زنجاني پيشرفتيم و الان هم بهتر است که فضا بدتر نشود. دوستان اجازه بدهند دايي مقابل هواداران پرسپوليس قرار نگيرد و با تصميم قلبي خود کارش را انجام دهد. بايد هرچه سريعتر ضمن عذرخواهي از راه‌آهني‌ها اين ماجرا را تمام کنيم تا دايي با آرامش در خانه خود کارش را شروع کند.

نژاد فلاح در پايان خاطرنشان کرد: اگر شرايط ما با راه‌آهن مساوي بود هرگز اين درخواست را نمي‌کرديم اما حالا که هوادارانمان خواستار حضور دايي هستند، باز هم از راه‌آهني‌ها خواهش مي‌کنيم که همه چيز را تمام کنند و اين دو تيم به آرامش برگردد. دل مردم با دايي است و دل کندن از دايي سخت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها