کد خبر: ۱۳۵۰۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در صورت احراز یا عدم احراز صلاحیت از شورای نگهبان تشکر می‌کنم چرا که ما براساس تکلیف وارد عرصه شدیم.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی عصر امروز که در حاشیه نشست خود در دانشکده عمران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌ام را به شورای نگهبان داده‌ام اما این شورا هنوز نظری نداده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا احراز یا عدم احراز صلاحیتتان به شما اطلاع داده شده است یا خیر گفت: خیر؛ اطلاع داده نشده و فردا صلاحیت‌ها اعلام می‌شود.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص اقدامات انتخاباتی خود نیز خاطرنشان کرد: به مسئول مالی خود رجوع کردم و وی گفت که 7 میلیون تومان بیشتر پول نداریم و این در حالی است که هنوز کار چاپی را انجام ندادیم و فقط طراحی صورت داده‌ایم؛ خود را در ساده ترین وجه مهیا می‌کنیم.

زاکانی در پاسخ به پرسشی بر این اساس که اگر احراز صلاحیت نشوید چه واکنشی انجام می‌دهید، گفت: در هر دو صورت از شورای نگهبان تشکر می‌کنم چرا که ما براساس تکلیف وارد عرصه شدیم.

وی در خصوص ساز و کار اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز گفت: معتقدم کسانی که از نظر گفتمانی قرابت بیشتری با هم داشته باشند در گام اول با هم ائتلاف کنند و در نهایت یک فرد در عرصه حضور پیدا کند.

وی اضافه کرد: هر نامزد تلاش خود را انجام می‌دهد و در مقطعی براساس اقبال مردم کناره می‌گیرند؛ الان کسی به نفع کسی کنار نمی‌رود تا شور و نشاط در میان مردم باشد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه اگر آقای لنکرانی احراز صلاحیت نشود تکلیف جبهه پایداری چه می‌شود، تاکید کرد: من نمی‌توانم جای آنها سخن بگویم، از خود جبهه پایداری‌ها بپرسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها