کد خبر: ۱۳۴۸۰۱
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
مهاجم تیم ملی گفت: «کی روش مربی بزرگی است و نه تنها من که با همه بازیکنان ارتباط بسیار نزدیکی دارد.»

جام ورزشی؛ محمدرضا خلعتبری درباره شرایط کنونی تیم ملی اظهار داشت: «شرایط بسیار خوبی داریم. همه بازیکنان آماده اند تا در بازی دوستانه با عمان هماهنگی پیدا کنیم و برای بازی با قطر آماده شویم.»


وی ادامه داد: «تمام هدف ما این است که تیم را رهسپار جام جهانی کنیم. نهایت تلاشمان را انجام می دهیم و انشاءالله با اضافه شدن ملی پوشان استقلال و لژیونرها می توانیم شرایط بهتری پیدا کنیم و با آمادگی بیشتری مقابل رقبا قرار بگیریم.»


مهاجم تیم ملی درباره اتفاقات تمرین روز گذشته تیم ملی و اینکه به نظر می رسد کی روش علاقه خاصی به بازی او دارد، تاکید کرد: «در تمرین دیروز آیتمی بود که هر کس اشتباه می کرد، باید کتک می خورد و من هم اشتباه کردم و خود کی روش مرا زد! کی روش مربی بزرگی است و نه تنها من که با همه بازیکنان ارتباط بسیار نزدیکی دارد.»


او درباره غیبت دژاگه در بازی های مقدماتی آسیا خاطرنشان کرد: «اشکان فوتبالیست قدرتمندی است و متاسفانه او را در مقطعی از دست دادیم که به دردمان می خورد. با این حال تیم ملی مهاجمان خوبی دارد که می توانند جای او را پر کنند. امیدوارم هرکس بازی می کند موجب موفقیت تیم ملی شود. اگر هم کی روش به من اعتماد کند و من را جای دژاگه به زمین بفرستد بهترین بازی ام را انجام می دهم و سعی می کنم وظیفه ام را به درستی انجام دهم تا جای خالی اشکان به چشم نیاید.»


خلعتبری درباره آینده اش عنوان کرد: «عجله ای برای عقد قرارداد ندارم چون زمان زیادی باقی مانده است. من دو پیشنهاد از امارات دارم و مدیربرنامه هایم آنها را بررسی می کند. سپاهانی ها هم برای تمدید قرارداد پیشنهاد داده اند. شرایط را بررسی می کنم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد.»


وی در پایان درباره کناره گیری شهاب گردان از تیم ملی افزود: «من با شهاب صحبت کردم. او مشکل شخصی و خانوادگی دارد و از کادرفنی تیم ملی عذر خواهی کرد. امیدوارم هرچه زودتر مشکلش حل شود و به تیم ملی برگردد.»
اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها