کد خبر: ۱۳۴۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۱۰ خرداد ۱۳۹۰
مديرعامل شركت ملي پخش فراورده هاي نفتي گفت طي روزهاي اخير مصرف روزانه بنزين 57 ميليون ليتر و گازوئيل 78 ميليون ليتر بوده كه پيش‌بيني مي‌شود اين ارقام تا ماه رمضان ثابت باشد.

جليل سالاري در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اينكه در حال حاضر 1680 جايگاه سي ان جي در كشور مشغول فعاليت هستند و در يك ماه آينده به طور همزمان 50 جايگاه سي ان جي در كشور احداث مي شود گفت: براساس برنامه ريزي انجام شده سهم سي ان جي در سبد سوخت كشور بايد 25 درصد باشد كه در حال حاضر توانستيم به رقم 22 درصد برسيم.
وي ادامه داد: با برنامه ريزي انجام شده درصورت احساس نياز توانايي احداث 2500 جايگاه سي ان جي را در كشور داريم.
مديرعامل شركت ملي پخش فراورده هاي نفتي با اشاره به ميزان مصرف گازوئيل و بنزين در چند روز اخير گفت: در حال حاضر ميزان مصرف بنزين 57 ميليون ليتر در روز است كه اين رقم در چند روز گذشته ثابت است اما انتظار داريم با نزديك شدن به ماه مبارك رمضان ميزان مصرف بنزين تا 54 ميليون ليتر نيز كاهش يابد.
سالاري با اشاره به ميزان مصرف گازوئيل گفت:در حال حاضر 12 ميليون ليتر گازوئيل به صنايع، 5 ميليون ليتر به ساير بخش هاي مورد نياز و 800 هزار ليتر به شيلات و بخش كشاورزي تحويل مي دهيم كه مجموع اين ميزان گازوئيل با احتساب بخش نيروگاهي و حمل ونقل ميزان مصرف گازوئيل به طور ميانگين 78 ميليون ليتر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها