کد خبر: ۱۳۴۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۱۰ خرداد ۱۳۹۰

بولتن نیوز : روزی که این سازمان تروریستی و جنایتکار در کردستان ایران اعلام موجودیت کرد و با برنامه ریزی دشمنان انقلاب که بواسطه ظهور انقلاب اسلامی دستهایشان از منابع ایران کوتاه شده  بود دست به کشتار و جنایت بر علیه نیروهای انقلابی کرد و فارس در کردستان ایران زد شاید هرگز فکر نمی کرد ملتی که در آن زمان بخاطر جنگ و تحریم و ترورها و جنایات متعدد و آشوبهای مختلف در چهار گوشه ایران  با بحرانهای جدی روبرو بود و هر روز روزشمار برای سرنگونی انقلاب نو پایش اعلام می کردند امروز یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان و با اقتداری مثال زدنی به عنوان نمونه و الگویی برای انقلابهای معاصر جهان مطرح باشد و خودشان به دیوزگی جنایتکارترین انسانها و حکومتهای دیکتاتوری جهان بیافتند و هر روز آواره تر از روزهای گذشته و زنانشان که با همه جنایتاتی که مرتکب شدند اما به هر صورت ناموس ملت ایران هستند تن به خودفروشی در غربت بدهند اما این نشان می دهد خداوند هرگز مومنان را رها نمی کند و شیطان پرستان همواره در مقابل خداجویان به ذلت خواهند افتاد.

اولتیماتوم حکومت خودگردان اقلیم کردستان

عراق به گروهک جنایتکار  کومله

یکی از مشاورین نیچروان بارزانی نخست وزیر منطقه اقلیم کردستانُ که نخواست نامش فاش شودُ با اعلام این خبر در یک برنامه زنده رادیویی(رادیو خاک)ُ افزود: در یک نشست ویژه اکثریت اعضای دولت و پارلمان کردستان عراق موافقت کردند  تا پرونده این گروهک تروریستی با اولتیماتومی محرمانه به رهبران هر چهار باند کومله (باندهای: سید ابراهیم علیزاده/عبدالله مهتدی/عمر ایلخانی زاده و عبدالله کهنه پوشی) ،  برای همیشه بسته شود. این مقام آگاه و نزدیک به نخست وزیر ناحیه اقلیم کردستان گفت: این تصمیم در راستای امنیت مرزهای همسایگان عراق و رفاه و آرامش مردم کردستان عراق  و همچنین  تاکید نخست وزیر عراق نوری المالکی مبنی بر اخراج تمامی گروهکهایی که در مقطعی با رژیم سرنگون شده بعث و شخص صدام حسین ، همکاری داشته اند و از وی کمکهای مادی ، معنوی و تسلیحاتی دریافت می کردند، گرفته شده است.

گروهک تروریستی کومله بارها از مرزهای عراق برای ضربه زدن به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده و دستشان به خون مردم کردستان آلوده ست و تعدادی از رهبران ارشد آنها با اجبار از زنانشان خواسته اند تا برای جبران کمبود بودجه در کردستان عراق تن فروشی کنند.


لازم به ذکر است  که:  یکی از صدها نمونه این نوع زنان ، که به دستور رهبران این گروهک/ در اربیل کردستان عراق ،  تن فروشی می کنند چندی پیش نامه ای تکاندهنده در خصوص استقرار مکانهایی برای زنان پیشمرگ این گروهک در اربیل عراق که برای تن فروشی در اختیار آنان قرار داده شده برای مدیریت وب سایت سیاسی افشاگری کومله ۱۹۱۷ ارسال شده بود که در این وب سایت و همچنین سایت بولتن نیوز عین این نامه منتشر شده بود و در آن به افشای حقایق تکان دهنده ای در این خصوص پرداخته شده بود که جزئیات آن در وب سایت سیاسی افشاگری کومله ۱۹۱۷ و همچنین سایت بولتن نیوز منتشر شده است.


دولت  و پارلمان اقلیم کردستان عراق اعلام کرده اند که نمایندگانی در قالب هیاتی چند نفره را برای دیدار با رهبران این چهار باند گروهک منحله کومله ، جهت ابلاغ این قانون جدید اعزام خواهند کرد و مهلت این اولتیماتوم نیز به آنها اعلام خواهد شد و سپس رسانه ای می شود. پارلمان تاکید کرده که  گروهک تروریستی کومله باید  خاک اقلیم کردستان عراق را ترک کنند.

و از این پس هیچ گروهکی چه مسلح چه غیر مسلح حق ندارد در اقلیم کرستان و حتی عراق حضور داشته باشد و باعث ناامنی برای کشورهای دوست و همسایه منجمله جمهوری اسلامی ایران شوند.

لازم به ذکر است که گروهک کومله از سال ۱۳۶۰ در کردستان عراق حضور دارد و در بحبوحه جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران، توسط صدام حسین حمایت می شدند و انواع کمکهای مادی ، معنوی، تسلیحاتی و چندین اردوگاه ، در اختیار این گروهک قرار گرفته بود.  هر کدام از باندهای گروهک مذبور تعداد ۱۰۰ پیشمرگ و عضو دارند که اعضاء و پیشمرگان این گروهکها را بیشتر جوانان کردستانی تشکیل می دهند. جوانانی که در ایران به جرمهای مختلف منجمله : قتل/ آدم ربایی/ سرقتهای مسلحانه/ تن فروشی و و و تحت تعقیب هستند.


ع.م  تصریح کرد: باقی ماندن اعضای این گروهک تروریستی در کشور عراق به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

 همزمان با خروج نیروهای  منافقین  از اشرف ، کومله نیز باید خاک این کشور را ترک کنند.

نمایندگان پارلمان اعلام کرده اند ، اخراج گروهک کومله در اولویت کاری دولت قرار دارد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها