کد خبر: ۱۳۴۵۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
سردبير روزنامه تندرو و امنيتي سعيد حجاريان در روزگار اصلاحات، نامزدي هاشمي رفسنجاني را به نفع جريان دموکراسي‌خواهي در کشور توصيف کرد.
به گزارش 598،‌ عليرضا علوي‌تبار در سال 1378 سردبير روزنامه صبح امروز وابسته به سعيد حجاريان بود که با استخدام مهره‌هايي نظير اکبر گنجي و عماد باقي و... در آستانه انتخابات مجلس ششم، از آقاي هاشمي تصوير سياه عاليجناب سرخپوش ‌قتل‌هاي زنجيره‌اي را ساخت. آن زمان سران جبهه اصلاحات در احزاب تندرو از ورود هاشمي به مجلس و تصدي رياست ‌آن ابراز نگراني شديد مي‌کردند و به همين دليل نيز روزنامه سعيد حجاريان در کنار برخي روزنامه‌هاي زنجيره‌‌اي و اجاره‌اي ديگر مأموريت يافت تا با ترور شخصيت‌، کار هاشمي رفسنجاني را بسازد.

علوي‌تبار با اين وجود و در حالي که هنوز نسبت به محوريت خود در آن پروژه سياه عذر تقصير نياورده، به سايت عصر ايران مي‌گويد: کانديداتوري هاشمي تأثير مثبت روي جريان دموکراسي‌خواهي برجاي مي‌گذارد. نامزدي او امکان سياست‌ورزي اصلاح‌طلبانه را فراهم مي‌کند و هاشمي علاوه بر حمايت اصلاح‌طلبان ممکن است از حمايت بخشي از محافظه‌کاران هم برخوردار شود.

شايان ذکر است که علوي‌تبار مدتي پس از تشکيل جبهه مشارکت در مصاحبه‌اي تصريح کرده بود اين جبهه از 3 طيف تشکيل شده اما سرانجام طيف خط‌امامي در اين حزب به حاشيه رانده خواهد شد. وي از حاميان خروج از حاکميت و صف‌بندي مقابل نظام در دوره اصلاحات بود که بعد از اخراج تندروها از حاکميت با رأي مردم و پيدايش برخي اختلافات تصريح کرد اصلاح‌طلبان به سربالايي رسيده‌اند و مجبورند مانند اسب‌هاي درشکه همديگر را گاز بگيرند و لگد بزنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اقای علوی تبار اگر این بی تدبیری ها و بی تقوئی ها که بر علیه هاشمی میشود دست از حسادت و زیاده خواهی خود بر دارند و همرا با اگثریت مردم هاشمی را حمایت کنند او تنها کسی است که اولا"از ستونهای انقلاب است دوما"مدیر و مدبر است و کشور را میتواند از بحرانی که 8سال است چه از نظر فرهنگی .اقتصادی .سیاسی و....دچار ان شده ایم نجات دهد این اقایان تقوا که ندارند انقدر بی ادب هستند که ببینید چطور بشما هم توهین میکنند ببزرگی خودت اقای علوی ببخش انها را
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها