کد خبر: ۱۳۳۶۹۴
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
یک استاد دانشگاه:
یک استاد دانشگاه گفت: کهولت سن و سکوت در فتنه 88 موجب خدشه‌‌دار شدن مقام و چهره هاشمی شده است.

محمد کرمی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: کهولت سن و عدم تناسب با معیارهای ریاست جمهوری، سکوت و سخن نگفتن در فتنه سال 88 موجب خدشه‌‌دار شدن مقام و چهره هاشمی شده است.

کرمی‌راد افزود: هاشمی‌رفسنجانی در برابر بدعت‌ها و فتنه سال 88 می‌توانست نقشی مثبت و چشم‌گیر ایفا کند که با سکوت خود از این کار سرباز زد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در جامعه اسلامی کسی که می‌خواهد مجری قانون شود باید برای نزدیکی به مردم ساده‌زیستی و دوری از تجمل‌گرایی را اختیار کند، در حالی‌که در دوران دولت هاشمی‌رفسنجانی برعکس این مطلب در زندگی و اطرافیان وی مشاهده شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس هشتم اظهار داشت: صداقت و راست‌گویی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک دولت مردمی و اسلامی است و کسانی که می‌خواهند در رأس دولت قرار گیرند، باید از این ویژگی برخوردار باشند، در صورتی‌که هاشمی‌رفسنجانی بارها گفته بود احتمال ثبت‌نامش برای انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار پایین است و تنها یک‌درصد احتمال دارد.

کرمی‌راد با تاکید بر مشخص ‌شدن یکی بودن جبهه اصلاح‌طلبان و کارگزاران گفت: یقینا این 2 طیف در روز انتخابات یک طیف می‌شوند به این دلیل که پزشکیان و حسن روحانی در ابتدا اعلام کردند که تمایلی به داوطلب‌شدن ندارند، ولی بعد از حرف خود بازگشتند.

به گفته کرمی‌راد احتمال یکی ‌شدن اصول‌گرایان و پایداری در آینده‌ای نزدیک وجود دارد و بنا بر گفته برخی مسئولان، این اتحاد می‌تواند پیروز میدان به ‌حساب آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها