کد خبر: ۱۳۳۴۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
پرداخت نشدن مطالبات خارجی‌های پرسپولیس، تکلیف بازیکنانی که در لیست گل‌محمدی بودند و همچنین وضعیت کسانی که با پرسپولیس به تبریز نرفتند از دغدغه‌های امروز پرسپولیس است که مسئولان این باشگاه با آن مواجه‌اند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ در حالی که فصل به پایان رسیده بازیکنان خارجی پرسپولیس هنوز از این باشگاه طلبکار هستند. مارکو پروویچ و ولاتکو 50 درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت نکرده‌اند.
نیلسون هم امروز برای پیگیری مطالباتش به باشگاه رفته بود هر چند او پس از بیرون آمدن از باشگاه تمایلی برای صحبت با خبرنگاران نداشت.


* یکی از نکاتی که به نوعی نتیجه بلاتکلیفی انتخاب سرمربی تیم است، بازیکنانی هستند که نامشان در لیست یحیی گل‌محمدی بود و حتی باشگاه مذاکرات اولیه را نیز با آنها انجام داده بود. علی حمودی، شجاع خلیل زاده، یونس شاکری، تبریزی بازیکن پاس همدان، عباس زاده بازیکن نساجی مازندران و یعقوب کریمی از جمله بازیکنانی هستند که گل‌محمدی نام آنها را به باشگاه داده بود. حال مشخص نیست تکلیف این عده چه خواهد شد.


* وضعیت بازیکنانی که برای بازی با تراکتورسازی در هفته پایانی لیگ به تبریز نرفتند نیز از دغدغه‌های کمیته انضباطی این باشگاه است. آنها در نظر دارند با استناد به گزارش کمیته پزشکی از وضعیت بازیکنانی که با ادعای بیماری و مصدومیت از سفر با تیم سر باز زدند، در این باره تصمیم گیری‌ کنند. البته به نظر می‌رسد کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس منتظر مشخص شدن ماندن این بازیکنان یا رفتن آنها از پرسپولیس است.


* حسین قدوسی درباره انتخاب سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: «سرمربی پرسپولیس امروز مشخص نخواهد شد و این موضوع به روزهای آینده موکول شد. نمی‌خواهیم شتاب‌زده عمل کنیم و از طرفی هم نباید زمان را از دست بدهیم. تلاش می‌کنیم یک تصمیم مناسب بگیریم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها