کد خبر: ۱۳۲۷۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
نماینده مردم تبریز گفت: سردرنمی‌آورم چرا هاشمی دقیقه 90 وارد عرصه انتخابات شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی در خصوص ورود هاشمی رفسنجانی در انتخابات اظهار داشت: بنده هنوز از انتخابات کنار نکشیده‌ام ولی انشاءالله این عرصه را ادامه نمی‌دهم.

وی افزود: به زودی در مورد این موضوع مطالب را اعلام می‌کنم و فعلا عجله‌ای نیست.

پزشکیان در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد ورود دقیقه 90 هاشمی به انتخابات چیست، اضافه کرد: نمی‌دانم باید از خودشان بپرسید؛ سر درنمی‌آورم چرا هاشمی دقیقه 90 آمد.

نماینده مردم تبریز گفت: من با کسی تاکنون در مورد انتخابات رایزنی و صحبت نکرده‌ام.

وی در پاسخ به این سؤال که نظر شما درباره راه‌اندازی کارناوال انتخاباتی از سوی حامیان مشایی و هاشمی چیست، اظهار داشت: آن چیزی که مشخص است این است که حضور آقای احمدی‌نژاد از نظر اجرایی کار درستی نبود؛ حتی اگر آقای احمدی‌نژاد مرخصی هم گرفته بود نباید به عنوان کسی که مجری است و می‌خواهد انتخابات را برگزار کند این کار را انجام داد.

وی ادامه داد: حضور آقای احمدی‌نژاد و حمایتش از یک نامزد خیلی شائبه در ذهن به وجود می‌آورد و این کار درستی نیست. بر همین اساس به همه توصیه می‌کنم که به قانون عمل کنند.

وی گفت: همه افرادی که مدعی قانون هستند بر اساس قانون نباید تبلیغ کنند و شعار دهند ولی می‌بینیم که این کار را انجام می‌دهند.

پزشکیان در پاسخ به سؤال دیگری در مورد ورود هاشمی اظهار داشت: وقتی 600 نفر می‌خواهد رئیس‌جمهور شود کسی که قبلا رئیس‌جمهور بوده اولویت دارد؛ وقتی این همه افراد که هر کدام دلشان خواسته آمده و ثبت‌نام کردند یک نفر که دریایی از تجربه را دارد آیا آمدنش عجیب است؟

وی ادامه داد: کسی که راهی را رفته و یا اینکه یک راه را چند بار طی کرده اشتباهاتی را انجام داده؛ طبیعتا اگر مبتنی بر اندیشه و عقل و تقوا بخواهد کاری کند، بهتر از کسی است که راه را نرفته و می‌خواهد از نو شروع کند؛ کسانی که راه را رفته‌اند و علم و عقل و پشتوانه کارشناسی دارد دوباره اگر راه را طی کند آن اشتباهات را انجام نمی‌دهد اما کسی که راه را نرفته حتما یک سری اشتباهات خواهد کرد.

پزشکیان خاطرنشان کرد: ما در کشورمان همیشه آدم‌ها را می‌آوریم و اشتباه می‌کنند که بعد آنها را کنار می‌زنیم و بعد افراد دیگری را دوباره می‌آوریم و باز هم آنها را کنار می‌زنیم. که این درست نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا همه اصلاح طلبان به نفع هاشمی کنار می‌روند، گفت: نمی‌دانم ولی فکر می‌کنم این کار را انجام دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۸
۴
اینها چطور سیاستمداری هستند که حتی فیلم تکراری هاشمی ...شایدبیام شاید نیام را نمی توانند پیش بینی کنند.؟؟؟
پاسخ
aaa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸۱
۱
فکرکنم رای بیاره هاشمی چراکه بعضیها خیلی خراب کردن اگه راه خودشون رو میرفتن هاشمی به تاریخ میرفت اما اشتباهات اینا زمیننه رو برا رای هاشمی فراهم کردن
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۷
۰
مزه ی هشت سال اصول گرایی هم چشیدیم!!!
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۷
۰
یادسخنرانی وحمایت رسمی آقای الهام عضو شورای نگهبان(در سال 88) از احمدی نژاد افتادم،اگرآن روز با تخلف قانونی وشرعی ایشان برخورد می شد امروز رئیس جمهور تمام اعتبار جمهوری اسلامی را جلوی پای مشاعی قربانی نمی کرد.
پاسخ
حاج اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۳
ازمردم عزیز خواهش میکنم به فردی رای بدهند که حداقل هشت سال بتواندرئیس جمهور باشد نه اینکه رئیس جمهوری بیاید پیر و فرتوت و وسط کار خدای ناکرده باحضرت عزرائیل ملاقات نماید ما عادت داریم خردادماه برای ریاست جمهوری پای صندوق رای برویم نه ماههای دیگر!!!!
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
8سال خراب کردید بس است
پاسخ
oooo
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۲
البته مزه ی حضور خاتمی و هاشمی و عقب گرد در شرایط آرام را نیز چشیدیم . هر کدام از این دو تا در شرایط تحریم اقتصادی دولت احمدی نژاد بودن تا حالا کم می آوردن، هر چند که احمدی نژاد هم می تونست خیلی بهتر عمل کنه اما نشد. بزارید مردم خودشون با آرامش نمایندشون رو انتخاب کنن.
پاسخ
بیدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۲
پدر فساد اقتصادی کاندید شده، حتماً با فسادهای اقتصادی میتونه مبارزه کنه اول خودشو دار میزنه بعد هم بقیه رو!!!!!!!!!!!!!!!! دوماً از یک نامزد اصلاح طلب درباره هاشمی می پرسید (هرچی بر ضد هاشمی هست رو پخش نمی کنید).
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۲
حالا که یکی-دو سالی است که اوضاع اقتصادی خراب شده اومده خودشوه اثبات کنه دریغ از اینکه در این سالها اینها خودشون تو اقتصاد دست بوردن و خیانت کردن. (یکی از علتهای اصلی ضعف اقتصادی امروز رو باید در هاشمی و دور و بریهاش جستجو کرد، ساده لوح نباشید!!!!)
پاسخ
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۲
هاشمی نمیتونه براساس اقتصاد سالم کار کنه چون قبلاً هم بر اساس اقتصاد کثیف کار کرده و اگر هم قبلاً مقدار کمی در کار اقتصادی زمان رئیس جمهوریش پیشرفت داشته با اقتصاد کثیف بوده، ضمناً بررسی آمارهای رسمی بانک مرکزی حاکی است، دولتهای هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد هر یک به ترتیب دولت خود را با بدهی خارجی ۱۷.۷ میلیارد دلار، ۲۳ میلیارد دلار و ۸.۴ میلیارد دلار تحویل دولتهای بعدی داده یا می دهند.
پاسخ
جواب کوتاه و محکم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۲
من سر در میاورم اینها همه بازی سیاسی و تبلیغ و محتاط بودن هاشمی هست خدا به داد این کشور برسه با این آدم!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۲
چون وقت سی سی یو طولانی شد گفت یک نام نویسی بکنم
پاسخ
رامین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
به نظر من یه نفر پر انرژی باید بیاد
آقای هاشمی دیگه نمی تونه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها