کد خبر: ۱۳۲۳۱۶
زمان انتشار: ۰۱:۰۸     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گزینه ایرانی است که به درد این تیم می خورد و از مربیان خارجی تجارب خوبی نداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید جلال حسینی برای اولین بار در لیگ امسال پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد اما با این تیم روزهای خوبی نداشت. حسینی به عنوان یکی از مدافعان سرخپوشان برای کسب مقام قهرمانی وارد این تیم شد اما روزگار برای پرسپولیس نچرخید تا این بازیکن امسال را بدون کسب جام سپری کند. خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با او در خصوص فصلی که سپری شد صحبت های زیر را مطرح کرده است:

فارس: خیلی‌ها دوست دارند بدانند که چرا پرسپولیس در لیگ برتر نتیجه نگرفت؟

خودتان بهتر می‌دانید که در نیم‌فصل اول چه اتفاقات و حوادثی به وجود آمد تا ما از کوران لیگ برتر عقب بیفتیم. متأسفانه هرچه تلاش می‌کردیم به در بسته می‌خوردیم و خلاصه اینکه روزهای سخت فوتبالیم را سپری کردم. من به پرسپولیس آمدم و دوست داشتم با این تیم موفق تر از قبل شوم اما نشد.

فارس:‌چرا؟

نمی‌خواهم به گذشته برگردم اما خدا را شکر همه چیز درست شد و شرایط ایده‌آل به پرسپولیس برگشت.

فارس: چطوری؟

با آمدن یحیی‌گل‌محمدی همه چیز زمین تا آسمان فرق کرد، یحیی در سخت‌ترین شرایط پرسپولیس را تحویل گرفت و واقعاً ریسک بزرگی کرد اما با یکدلی و رفاقت در بین همین بازیکنان نتایج خوبی گرفت که باعث شد حتی ما به فینال جام حذفی هم برسیم. ما در 20 بازی فقط دو باخت داشتیم و همه چیز خیره‌کننده بود.

فارس: پس شما معتقدی که همه چیز با تغییر کادر فنی درست شد؟

خودتان قضاوت کنید، در نیم‌فصل دوم بازی‌های پرسپولیس را دیدید اما متأسفانه باخت تلخ به سپاهان همه ما را در شوک فرو برد. در آن بازی همه چیز خوب بود اما متأسفانه در دقایق پایانی همه چیز به هم خورد و ما قدر فرصتمان را ندانستیم. فوتبال همین است و پستی و بلندی زیادی دارد.

فارس: اما گل‌محمدی استعفا کرد؟

نمی‌دانم دلیلش چه بود اما دوست نداشتم سرمربی تیم ما که در نیم‌فصل دوم موفق هم بود اینطور برود. ما باید به گزینه‌های ایرانی در تیم‌هایی مثل پرسپولیس بیشتر بها دهیم چون در آینده به نفع پرسپولیس خواهد بود.

فارس: بازیکنان مخالف رفتن گل‌محمدی هستند؟

من نظر خودم را می‌دهم کسی که خوب کار کند هیچکس نمی‌گوید چه خوب شد رفت.

فارس: حالا که گل‌محمدی استعفا کرده به نظرت چه گزینه‌ای می‌تواند به پرسپولیس کمک کند؟

مطمئناً گزینه ایرانی می‌تواند پرسپولیس را به روزهای خوب خود برساند. به نظرم گزینه ایرانی با روحیات فوتبالیست‌های ایرانی مخصوصاً در پرسپولیس که شرایطش با همه جا فرق دارد می‌تواند کمک کند و قطعاً این تیم را به هدفش برساند. ما با گزینه خارجی با توجه به تجارب قبلی به مشکل می‌خوریم.

 

فارس: این حرف ها را به خاطر دوستی با کادر فنی که نمی‌زنی؟

همه من را می‌شناسند کسی که خوب کار کند آدم باید خوبی‌هایش را به زبان بیاورد اما گل‌محمدی با شناخت کافی از پرسپولیس رفت و حالا هم باید کسی بیاید که با حاشیه‌ها و افکار پرسپولیس آگاهی داشته باشد.

فارس:‌ برخی‌ها می‌گویند آشنایی با افکار این بازیکنان هیچ فایده‌ای ندارد؟

بازیکنان ما امثال خیلی تحت فشار بودند و به نظر من فوق‌العاده زحمت کشیده‌اند. شاید سال های قبل این اتفاق پیش نیامده بود اما در نیم‌فصل دوم دیدید بچه‌ها چطور با رفاقت و غیرت پرسپولیس را به فینال جام حذفی رساندند. به نظرم بچه‌ها کم نگذاشتند و از جان در زمین مایه گذاشتند. فوتبال همین است برد و باخت دارد و ما باید در بازی با سپاهان قدر گل‌هایمان را بیشتر می‌دانستیم.

فارس: این حرف ها را پس از تجربه یک ساله در پرسپولیس می‌زنی؟

بله، من یک سال به پرسپولیس آمدم و چیزهایی را دیدم که شاید در تیم‌های قبلی ندیده بودم. این تیم عشق 35 میلیون هوادار است و هواداران این تیم حس عجیبی به پرسپولیس دارند. لیاقت این هواداران همیشه کسب قهرمانی است و نه چیز دیگر.

فارس: این موارد را به کسان دیگر هم گوشزد می‌کنی؟‌

بله بازیکنانی که به پرسپولیس می‌آیند باید بدانند که می‌خواهند در چه تیمی توپ بزنند. روز بازی با سپاهان را هیچ وقت در فینال جام حذفی فراموش نمی‌کنم. چون یکی از سخت‌ترین روزهای زندگی فوتبالی‌ام بود. آنقدر فشار بر روی بازیکنان بود که یادمان رفت باید مهدوی‌کیا را بدرقه کنیم و این مسئله هم برای ما بسیار سخت بود که از آقامهدی غافل شدیم. من شرمنده آقامهدی هستم و امیدوارم ما را ببخشد.

فارس: خیلی‌‌ها دوست دارند بدانند تکلیف حسینی برای فصل آینده چیست؟

همه چیز دست خداست و انشالله بعداً درباره آینده‌ام صحبت می‌کنم، الآن وقت این کار نیست. من فقط از هواداران با توجه به حمایت همه‌جانبه‌شان در فینال جام حذفی سپاسگذارم و امیدوارم نتیجه بازی را بر ما ببخشند. انشاءلله پرسپولیس در فصل آینده با گزینه ایرانی خود که قطعاً می‌تواند به پرسپولیس کمک زیادی کند جام می‌آورد و به آسیا می‌رود. من هم مثل همه بازیکنان همه تلاشم را در پرسپولیس انجام دادم و قضاوت درباره همه چیز را به هواداران فهیم و عزیز پرسپولیس می‌سپارم امیدوارم دیگر غم آنها را نبینم.

گفت‌وگو از مهدی نفر


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
کریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
برخی بازیکنان فقط با برخی خبرنگاران گفتگو می کنند و این سوال برانگیز است ؟! مخصوصا که .................
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها