کد خبر: ۱۳۲۳۱۰
زمان انتشار: ۲۳:۱۱     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲

 حمید حسینی برادر وزیر ارشاد وفعال اقتصادی گفت وگویی با مطهره شفیعی در آرمان کرده وحرفهای جالبی زده است . به گزارش بولتن نیوز به نقل از پارس توریسم، مهمترین بخشهای حرفهای حسینی به شرح زیر است :

/تمجید ازعسگر اولادی/

آقای عسگراولادی نشان داد که انسان ویژه‌ای است. در خاطرم هست قبل از سال 84 آقای عسگراولادی این گفتمان را با اصلاح‌طلبان آغاز کرد و آن زمان با یکی از احزاب اصلاح‌طلب این گفتمان را داشت، دیدگاه اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر می‌کرد. در بخشهایی به آنها انتقاد می‌کرد و در بخشهایی تذکر می‌داد. در آن فضای سیاسی، آنچنان به این اقدام آقای عسگراولادی توجه نشد. باتوجه به جریانات امروز و در یک فضای غبارآلود، حرکت آقای عسگراولادی حرکت شجاعانه‌ای بود. به اعتقاد من بخش زیادی از این فضا که در آن، آمدن رئیس دولت اصلاحات و آقای‌ هاشمی مطرح می‌شود، به خاطر جریانی است که آقای عسگراولادی در کشور به راه‌ انداخت. شهامتی به خرج داد که کمتر از عهده سیاسیون کشور بر می‌آمد که بیایند بحث را مطرح کنند و فضای کشور را به سمت منزوی شدن تندروها ببرند.

من فکر می‌کنم آقای عسگراولادی راه‌اندازی این جریان را به خوبی و در زمان مناسبی تشخیص داد و موضوع را با متانت مطرح کرد. دیدیم هیچ تعرضی هم نشد و او در مقابل هجمه‌ها استوار ایستاده است. به نظر می‌رسد سیاسیون دارند گفت‌وگو با یکدیگر را یاد می‌گیرند.

/گفتم از بولتن نیوز ورجانیوز و...شکایت کنید/

آقای‌ هاشمی بسیار پر حوصله و صبور است. من خودم یکی دو مرتبه به آقای‌ هاشمی گفتم سایتهایی مثل مشرق، رجانیور، بولتن نیوز، صراط و ... شب و روز علیه شما می‌نویسند، شما باید شکایت کنید. گفت من شکایت نمی‌کنم چون تاریخ همه چیز را نشان خواهد داد. اگر الان عده زیادی شیفته آقای‌ هاشمی شدند به خاطر صبر و تحمل ایشان است.

اگر آقای‌ هاشمی هم بی تابی می‌کرد، از کوره در می‌رفت و از مسیر عدالت خارج می‌شد اینگونه به دور او جمع نمی‌شدند. برگ برنده آقای‌ هاشمی استقامت او است.

/ژنرالهایی درکنارهاشمی/

آقای‌ هاشمی با تعدادی سرباز آمد و شاید خودش هم در آن زمان استوار بود و تجربه کار اجرایی نداشت اما الان بسیار سپهبدها و ژنرالها را در کنار خود دارد که حاضرند با دل و جان کار کنند و جامعه هم آمادگی پذیرش و درک مسائل را دارد. الان اگر ایشان با همه سختی‌ها برگردد، بهتر و زودتر از بقیه می‌تواند به امور سامان دهد یعنی اگر بقیه به 4 تا 5 سال فرصت نیاز داشته باشند، آقای‌ هاشمی در 2 سال تلاش می‌کند این ریل را به جای خودش بازگرداند. من خیلی نگران نیستم و تاکید دارم که امید باید به مردم بازگردد. فضا اگر فضای امیدآور باشد هم خارجی‌ها خواهند آمد و هم داخلی‌ها وارد عرصه می‌شوند و اگر این کیک اقتصاد بزرگ شود، بسیاری از مسائل در داخل آن حل می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها