کد خبر: ۱۳۱۸۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
دوره اول مربیگری در استقلال. آن سال پاس قهرمان شد و ما در بازی پگاه به میدان رفتیم . یادم هست با وجود اینکه قهرمان نشدیم هواداران یک صدا تیم ما را تشویق می‌کردند
به گزارش 598 به نقل از سایت گل -امیرقلعه نویی در مصاحبه ای کوتاه با سایت گل کلیه اخبار مربوط به جدایی خود را تکذیب کرد ، اگرچه برای او - مثل همیشه - پیشنهادهای چشمگیری هست.
به گزارش گل ، قلعه نویی درباره خبر جدایی قطعی از جمع استقلالی ها گفت: من قرارداد دوساله با استقلال دارم اما باید ببینم که هیئت مدیره ، مدیرعامل و مردم من را برای ادامه همکاری می خواهند یانه؟
شنیده می شود او که ظاهرا اخباری مبنی بر تغییرات مدیریتی در استقلال شنیده با مصاحبه بعد از بازی فولادمی خواسته دربرابر تغییرات احتمالی موضع خود را نشان دهد ، اما قلعه نویی می گوید: به هیچ وجه . من با استقلال قرارداد دارم و با باشگاهی هم صحبت نکرده ام.
قلعه نویی درباره دلخوری اش از هواداران استقلال می گوید:شیطنتهایی شده ولی ناراحتی من از طرفداران اصیل استقلال است ک. امسال ما شرایط مالی خیلی بدی داشتیم اما هم ما در لیگ قهرمانان و هم در لیگ برتر صدرنشین بودیم. متاسفانه در آن شرایط کارهایی در سکوها شد که واقعا ما را ناراحت کرد. به من که کل مجموعه و بازیکنانی که بی پول زحمت کشیده بودند.

  قلعه‌نویی در ادامه گفت:  باشگاه استقلال نیز یک باشگاه 65 ساله است، این باشگاه و طرفدارانش قشر تحصیل‌کرده زیاد دارد و اکثر افراد تحصیلکرده طرفداران استقلال هستند. اگر هم می‌بینید که در استادیوم آزادی طرفداران کمتر حضور پیدا می‌کنند به همین دلیل است که پست های کلیدی دارند. حرف من این است، سنت غلط نباید در باشگاه استقلال به وجود بیاید، همان سنتی که تماشاگران شهر دورود گذاشتند و در تاریخ ثبت خواهد شد. باید در کل فوتبال ما حاکم شود. ناراحتی من از این است که نکند سنت غلط در استقلال باب بشود. به روح مادرم قسم اگر از تشویق‌ها ناراحت شوم.
او سپس از گذشته مثال زد وگفت: وقتی به استقلال آمدم ، نایب قهرمان شدیم... دوره اول مربیگری در استقلال. آن سال  پاس قهرمان شد و ما در بازی پگاه به میدان رفتیم . یادم هست با وجود اینکه قهرمان نشدیم  هواداران یک صدا تیم ما را تشویق می‌کردند . جو هواداری باید همین باشد ...
به نظر می رسد در بازی آخر استقلال مقابل داماش دوباره برایند سکوها به شدت به سود او باشد . آقای ژنرال که ته دلش دوست ندارد کسی اندازه خودش تشویق شود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها